شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طرح ترافیک#پایتخت#اجرای طرح ترافیک

ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت اعلام شد

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با شروع به کار مراکز و تغییر ساعت فعالیت ادارات زمان اجرای طرح ترافیک شهر تهران از ۱۵ فروردین ماه ساعت 6:30خواهد بود.

ساعت اجرای طرح ترافیک در پایتخت اعلام شد

رئیس پلیس راهور پایتخت ساعت اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا را اعلام کرد.

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت از ترافیک روان پایتخت در روز ۱۴ فروردین و کمترین میزان تخلفات در پایتخت به رغم بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار داشت: دوربین های پایتخت اجرای طرح ترافیک شهر تهران را از ۱۵ فروردین رصد می‌کنند.

سردار حمیدی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان تهرانی در ماه پر فیض رمضان تصریح کرد : همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با شروع به کار مراکز و تغییر ساعت فعالیت ادارات زمان اجرای طرح ترافیک شهر تهران از ۱۵ فروردین ماه ساعت 6:30خواهد بود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۷ اجرا می‌شود.

وی افزود : همچنین ساکنین محدوده‌های طرح ترافیک می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان استفاده کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تقدیر از همراهی و رعایت قوانین در روز ۱۴ فروردین از کارکنان اداره‌ها، رانندگان و به خصوص خانواده هایی که فرزندانشان را به مدارس می برند خواست از فردا به ‌ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران دقت کنند.

 

منبع: عصر ایران