شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رقابت‌های جهانی#نتایج#برزیل

نصراصفهانی: امیدوارم در برزیل، بعد از ۸ ماه دوری از مسابقات نتیجه خوبی بگیریم

نصراصفهانی: امیدوارم در برزیل، بعد از 8 ماه دوری از مسابقات نتیجه خوبی بگیریم

سرمربی تیم تپانچه کشورمان ابراز امیدواری کرد تیم تحت هدایتش پس از هشت ماه دوری از مسابقات بتواند نتایج خوبی در رقابت‌های جهانی برزیل کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن نصر اصفهانی در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی تیراندازی به مسابقات جهانی برزیل اظهار داشت: فرصت کمی از انتخابات ریاست فدراسیون تا اعزام به مسابقات وجود داشت. ما اردوهای فشرده‌ای را در نظر گرفتیم و بچه‌ها به آمادگی نسبی رسیدند و امیدوارم با این آمادگی در مسابقات جهانی برزیل که بعد از هشت ماه دوری‌مان از مسابقات برگزار می‌شود، نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: آخرین رویدادی که در آن شرکت کردیم مسابقات کرواسی بود و بعد از المپیک در هیچ تورنمنت بین‌المللی حضور نداشتیم و فقط جواد فروغی در مسابقات جایزه بزرگ رئیس فدراسیون جهانی در لهستان شرکت کرد و اعضای تیم ملی در هیچ مسابقه برون مرزی شرکت نکردند. امیدواریم در این مسابقات که بچه‌ها در تمام مواد تپانچه به رقابت می‌پردازند، وضعیت خوبی داشته باشند و در ادامه مسیر تا بازی‌های آسیایی چین نقاط ضعف و قوت تیراندازان را شناسایی کنیم  و در هانگژو به اوج آمادگی برسند.

سرمربی تیم تپانچه کشورمان در پاسخ به این سؤال که «آیا در مسابقات برزیل با ترکیب کامل و همه تیراندازانی که مدنظر داشتید، شرکت خواهید کرد؟»، گفت: در بخش بانوان سه نفر از بهترین بانوان را در اختیار گرفتیم و سه نفر هم از آقایان را داریم. در بخش آقایان نفراتی مانند آقای عفتی بودند که امتیازات خوبی داشتند و در حد بچه‌های اعزامی بود. در این مسابقات به صورت انفرادی و تیمی شرکت می‌کنیم و امیدواریم بچه‌هایی که انتخاب شدند عملکرد خوب خود را به نمایش بگذارند.

نصر اصفهانی درباره عدم حضور در مسابقات جهانی مصر و همچنین برگزار نشدن لیگ تپانچه یادآور شد: لیگ و مسابقات داخلی می‌توانست کمک زیادی به ما کند. مسابقه مصر هم کمک خوبی برای تیم ملی بود. در عین حال ما مجبور هستیم در این شرایط تیم را به صورت کامل به برزیل اعزام کنیم. امیدواریم در مسابقات آذربایجان بچه‌ها به آمادگی خوبی برسند و در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیرند.

وی راجع به رقبای ایران در مسابقات جهانی برزیل تأکید کرد: آلمان، آمریکا و کشورهای اروپایی در مسابقات برزیل حاضر هستند. البته کشورهای آسیایی به دلیل بُعد مسافت کمتر حضور دارند و چین، هند، کره و ژاپن که از مدعیان هستند بیشتر روی حضور در مسابقات اروپایی برنامه‌ریزی کردند. قطعاً حریفان ما در برزیل برای قهرمانی آمدند و کار سختی داریم. امیدواریم بچه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند.

انتهای پیام/