شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#راهیان نور#ورزشکاران

ابراهیم شکوری: حضور ورزشکاران در سفر راهیان نور ارزشمند بود/ افتخارات جامعه ورزش مرهون فداکاری‌های شهداست

ابراهیم شکوری: حضور ورزشکاران در سفر راهیان نور ارزشمند بود/ افتخارات جامعه ورزش مرهون فداکاری‌های شهداست

بازیکن اسبق فوتبال در حاشیه سفر معنوی راهیان نور اظهار داشت: حضور ورزشکاران به همراه وزیر محترم ورزش و جوانان در این سفر معنوی در نوع خود بسیار ارزشمند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ابراهیم شکوری، بازیکن اسبق فوتبال، به حضور ورزشکاران در مراسم راهیان نور اشاره کرد و گفت: چند تن از ورزشکارهای عزیز کشورمان، وزیر محترم ورزش و جوانان را در سفر راهیان نور همراهی کردند که این مهم در نوع خود بسیار ارزشمند است و ان‌شاءالله همیشه شاهد چنین کارهای فرهنگی در حوزه ورزش باشیم.

وی ادامه داد: همه جامعه ورزش به خصوص ما ورزشکاران ارادت خاصی به شهدای عزیز کشورمان داریم و همه ما به خوبی درک می‌کنیم اگر در حال حاضر در کمال آسایش و آرامش به ورزش می‌پردازیم و زندگی شخصی خود را در کمال آرامش سپری می‌کنیم مدیون خون شهدا هستیم و اینکه اگر این شهدا نبودند اتفاقات دیگری رقم می‌خورد و ما نمی‌توانستیم راحت زندگی کنیم و آرامشی که در حال حاضر داریم را داشته باشیم.

بازیکن اسبق فوتبال خاطرنشان کرد: شهدای ما رفتند از جان‌شان گذشتند و از آب و خاک ما دفاع کردند تا ما بتوانیم راحت زندگی کنیم و این تلنگری برای ما و تمامی مسئولان است که با ادامه دادن راه‌شان قدردان آنها باشیم.

شکوری در پایان تصریح کرد: اول باید بدانیم برای چه هدفی شهدای عزیز کشورمان از جان خود گذشتند و مسیرشان چه بوده است و در جهت همان مسیر درست قدم برداریم و میراث‌دار خون این عزیزان باشیم ان‌شاءالله.

انتهای پیام