شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه#اوکراین#ریاست جمهوری

پسکوف:

اهداف عملیات ویژه روسیه در اوکراین به طور کامل محقق خواهد شد

اهداف عملیات ویژه روسیه در اوکراین به طور کامل محقق خواهد شد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی اعلام کرد: اهداف عملیات ویژه روسیه در اوکراین به طور کامل محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد: بزرگترین بار تحریم ها در عصر جاری بر دوش مسکو قرار گرفته است.

سخنگوی کرملین در این خصوص ادامه داد: سیاست تحریم‌ های غرب روند فرسایش ارز ذخیره جهانی را تسریع می‌کند؛ این موضوع باعث کاهش اعتماد به دلار و یورو شده است.

دیمیتری پسکوف در خصوص احتمال قطع گاز غرب در صورت امتناع از پرداخت مبلغ آن به روبل نیر گفت: بر عقل سلیم خریداران گاز حساب می کنیم. مسکو مطلقاً کسی را تهدید نمی کند، اما در یک محیط خصمانه موظف به کاهش خطرات است.

وی اضافه کرد: تردید نسبت به قابل اطمینان بودن دلار و یورو در کشورها و فکر درباره گزینه های پرداخت متقابل با استفاده از ارزهای ملی رو به افزایش است.

این مقام روسیه تأکید کرد: اهداف عملیات ویژه روسیه در اوکراین به طور کامل محقق خواهد شد. امیدواریم در نتیجه مذاکرات با اوکراین به امضای سندی برسیم و این گام مهمی در جهت عادی سازی اوضاع خواهد بود.