شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خبرنگاران#فوتبال#تیم فوتبال

حمله مورینیو به خبرنگاران ایتالیایی این بار با چاشنی بی‌احترامی!

حمله مورینیو به خبرنگاران ایتالیایی این بار با چاشنی بی‌احترامی!

سرمربی تیم فوتبال رم به درگیری‌اش با رسانه‌های ایتالیایی ادامه داد و در حمله جدید خود به آنها بی‌احترامی را هم چاشنی کار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم برخلاف روزهای آغازین حضورش در این تیم که لب به تمجید از خبرنگاران ایتالیایی می‌گشود و آنها را در حوزه کاری خود خبره توصیف می‌کرد، مدتی است که با اصحاب رسانه در سرزمین چکمه‌ای وارد جنگی علنی شده است. در حقیقت این تاکتیک همیشگی آقای خاص بوده که به وقت برآوردن نکردن انتظارات و ضعیف نتیجه گرفتن تیم‌هایش، شخصاً به جنگ رسانه‌ها می‌رود تا فشار از روی تیمش برداشته شود.

در همین راستا نیز او شب گذشته (شنبه) با خبرنگارانی که برای پوشش نشست خبری‌اش قبل از بازی رم برابر سامپدوریا آمده بودند درگیری لفظی پیدا کرد که در قیاس با دفعات قبلی شدید‌تر و البته غیرمحترمانه‌تر بود.

سرمربی پرتغالی رم ابتدا خبرنگاران را به خاطر سؤالی تکراری مسخره کرد. او پس از جواب دادن به سؤال اول و هنگام پرسش سؤال دوم، یک ورق کاغذ را برداشت که روی آن نوشته شده بود «سؤال دوم درباره زانیولو (هافبک مصدوم رم) خواهد بود» و پیش‌بینی‌اش هم درست بود، چون این سؤال درباره هافبک ایتالیایی جالوروسی بود که به تازگی مصدوم شده است.

مورینیو سپس با سؤال دیگری از یک خبرنگار که او را خوب می‌شناخت مواجه شد، خبرنگاری که از او درباره سیستم دفاع سه نفره رم سؤال پرسید.

آقای خاص در جواب این خبرنگار گفت: انتظار یک سؤال خشونت‌آمیزتر را از تو داشتم. دیروز در رادیو صحبت‌هایت را شنیدم. آن موقع خیلی پرخاشگرانه‌تر حرف می‌زدی، بیشتر ایراد می‌گرفتی و خشن‌تر بودی. انتظار نداشتم الان چنین سؤال ساده‌ای بپرسی. نتیجه‌ای که من می‌توانم از این تغییر رفتارت بگیرم این است که تو وقتی در رادیو حرف می‌زنی یک آدم فوق تهاجمی و فوق خشن هستی و وقتی اینجا می‌آیی در حضور من خودت را خراب می‌کنی!

تیم فوتبال رم امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران میهمان سامپدوریا خواهد بود.

 

انتهای پیام/