شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#هوندا

گسترش برنامه پیش مالکیت گواهی شده هوندا و آکورا

گسترش برنامه پیش مالکیت گواهی شده هوندا و آکورا

 گسترش برنامه پیش مالکیت گواهی شده هوندا و آکورا
شرکت‌های هوندا و آکورا پوشش برنامه پیش مالکیت گواهی شده را به خودرو‌های ۱۰ ساله گسترش می‌دهند.

به گزارش ثریا شرکت‌های هوندا و آکورا به طور همزمان از گسترش برنامه‌های دارای پیش مالکیت گواهی شده خود خبر داده اند. برای امسال، شرکت‌های ژاپنی اکنون خودرو‌های دست دوم تا ۱۰ سال را ارائه می‌کنند.

شایان ذکر است، در حالی که هوندا می‌خواهد جایگاه خود را به عنوان دومین برند پرفروش خودرو‌های دارای گواهی پیش مالکیت در آمریکا (در سال ۲۰۲۱) تقویت کند، آکورا اولین خودروساز لوکسی است که این مورد را ارائه می‌کند.

برنامه HondaTrue Used وسایل نقلیه هوندا تا ۱۰ سال را بدون محدودیت مسافت پیموده شده، پوشش می‌دهد و در نمایندگی‌های هوندا موجود است. همه خودرو‌های دارای گواهی پیش مالکیت، پیشینه و بررسی‌های کیفی کاملی را دریافت می‌کنند که نیاز‌های تعمیر و نگهداری را برطرف می‌کند.

همچنین برنامه Acura Precision Used همان ضمانت را برای وسایل نقلیه ممتاز خود (تا ۱۰ سال)، بدون محدودیت مسافت پیموده شده، ارائه می‌دهد. این برنامه یک برنامه توسعه یافته از Acura Precision Certified است که فقط وسایل نقلیه تا ۶ سال یا ۸۰۰۰۰ مایل را پوشش می‌دهد.

برنامه HondaTrue Used نیز شامل گارانتی محدود ۱۰۰ روزه یا ۵۰۰۰ مایلی، تعویض روغن رایگان، بازپرداخت هزینه وقفه در سفر و... می‌شود.

حتی شرکت جنرال موتورز نیز در ماه ژانویه شروع به ارائه خدمات خرید خودرو‌های دست دوم به نام CarBravo کرده است و موجودی گسترده‌ای را که شامل وسایل نقلیه غیر GM می‌شود به فروش می‌رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران