شهر خبر

الهه منصوریان: تشنه مدال گرفتن در هانگژو هستم/ صدیقی به خوبی از پس مدیریت ووشو برآمده است

الهه منصوریان: تشنه مدال گرفتن در هانگژو هستم/ صدیقی به خوبی از پس مدیریت ووشو برآمده است

عضو تیم ملی ووشو زنان گفت: برای گرفتن مدال در بازی‌های آسیایی انگیزه‌های زیادی دارم.

الهه منصوریان، عضو تیم ملی ووشو زنان، درباره عملکرد رشته ووشو در سال 1400 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: سالی که گذشت سال پر مسابقه‌ای برای من بود. برای اینکه در چین بودم وآنجا مسابقه داشتم. در دو سال اخیر با وجود اینکه کرونا بود و مسابقات جهانی و بین المللی عملا برگزار نمی شد ولی ما آمادگی خود را حفظ کردیم. از آن طرف هم فدراسیون ووشو مسابقات و لیگ‌هایی را برگزار کرد که نشان می‌دهد عملا ووشو ایران خواب نبوده، البته این اتفاق و تعطیلی مسابقات برای همه کشورها در این دو سال رخ داد و مختص ایران نبود.

عضو تیم ملی اضافه کرد: خدا را شاکرم که از نظر ورزشی سال خوبی را پشت سر گذاشتم. با تیم سپاهان در مسابقات لیگ به قهرمانی رسیدیم البته این اتفاق برای هر دو خواهرم رخ داد. خودم در لیگ چین بودم و دو مسابقه انجام دادم.  بازی های خوبی بود و تلاشمان در سال 1400 این بود که آماده شویم برای مسابقات آسیایی چین که به میزبانی هانگژو برگزار خواهد شد. تمام تمرکز همه ما در حال حاضر و حتی در دو سال اخیری که سپری شد حضور موفق در این رویدا بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سال جدید گفت: در سال جدید دو بازی دوستانه یکی در هلند و یکی هم در آلمان دارم که قطعا این نتایج در روند آماده سازی ام بی تاثیر نخواهد بود. فدراسیون در حال برنامه ریزی است و ما ووشوکاران هم با تمام وجود تمرین و تلاش می کنیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو نتیجه بگیریم. الان همه ما تشنه مدال گرفتن هستیم چون 2 سال است که از هر رویداد بین المللی دور بودیم. در 2 سال گذشته با توجه به شرایط موجود نشد که برای ایران مدالی کسب کنیم اما بازی های آسیایی بهترین موقعیت است تا بتوانیم جبران کنیم. بازی های آسیایی برای ما مهمترین رویداد بوده و بنابراین همانطور که گفتم با تمام وجود در حال تمرین و آماده سازی هستیم.

دارنده مدال طلای جهان در مورد تغییرات مدیریتی فدراسیون تصریح کرد: زمانی که آقای علی نژاد رفتند به هر حال فدراسیون ووشو در اوجش بود و شرایط خوبی داشت. وقتی آقای صدیقی آمدند ما روی حساب اینکه می‌دانستیم شخصی که می‌آید این روال را حفظ خواهد کرد و نخواهد گذاشت که فدراسیون ووشو افت کند ترس داشتیم ولی خدا را شکر فکر می‌کنم صدیقی از پس آن خوب برآمد. شرایط خوبی را مهیا کرد و اردوهای تیم ملی برگزار شد. خوشبختانه در حال حاضر هم شرایط تمرینی و مسابقه‌ای همه چیز خوب است و به نظر من با آقای صدیقی می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی اضافه کرد: خیلی به تیم انگیزه می‌دهد. خوشحالیم که رئیسی آمده که هم مدیریت را خوب بلد است و هم در ورزش کاربلد، می داند که چگونه ورزشکاران خود را حفظ کند به لحاظ تمرینی و روحی و حتی مالی چون زمانی که کرونا بود صدیقی ماهیانه مبلغی را به حساب ما واریز می‌کرد. شاید مبلغ خیلی آنچنانی نبود ولی این نشان دهنده این بود که حواسش به ورزشکارانش است. ممکن بود خیلی‌ها در این کرونا درآمدی نداشته باشند و این درآمدی بود برای زندگی کردن آنها، من واقعا عملکرد رئیس جدید و جوان فدراسیون ووشور را تحسین می‌کنم.

عضو تیم ملی ووشو گفت: سال 1401 را به همه و مخصوصا مسئولین و ورزشکاران که در سطح ورزش کشور هستند تبریک می گویم. در راس وزارت ورزش و جوانان هم واقعا خوشحالم که فردی ورزشی در کار است و امیدوارم این روال ادامه پیدا کند و در آینده شاهد حضور بیشتر ورزشکاران در هرم مدیریتی باشیم.

انتهای پیام