شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حیایی#امین حیایی

حس و حال امین حیایی بعد از دریافت سیمرغ چه بود؟

حس و حال امین حیایی بعد از دریافت سیمرغ چه بود؟

امین حیایی بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر که فعالیت خود را از سال ۷۰ و با حضور در فیلم «دو همسفر» آغاز کرد و در کارنامه‌اش آثار ارزشمندی چون «شعله ور»، «دارکوب»، «درخونگاه»، «قاتل و وحشی» و... دارد و در چهلمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین بازیگر مرد را گرفت در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا از حس و حالش لحظه دریافت سیمرغ گفت که در ذیل می‌خوانید.

 امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حس و حالش لحظه دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد به خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: به سیمرغ فکر نمی کردم، ما از اول می خواستیم که یک کار متفاوت انجام  دهیم و خب مطمئنا این نتیجه زحمات یک گروه با عشق است که تا آخرین لحظات با انرژی خوب، صبر و همدلی ای که در کار وجود داشت یکدیگر را همراهی کردیم و من سعی می کنم بعد از این در بازیگری بهتر و بهتر شوم.

او در خصوص اینکه سیمرغ را به چه کسی تقدیم می کند گفت: سیمرغ را به هنرمندان و خانواده قدیمی سینما تقدیم می کنم تا دوباره دوستانه کنار هم باشیم و با عشق درکنار هم کار کنیم.

حیایی درپایان درخصوص حذف سیمرغ مردمی گفت: تا جایی که میدانم مشکلاتی در سامانه های رأی گیری و ارتباطات در بوده است که برای اینکه حق کسی ضایع نشود سیمرغ مردمیرا حذف کرده اند بیشتر از این چیزی نمی دانم.

انتهای پیام