شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#تیم ملی#جام جهانی#قطر

رایزنی فدراسیون فوتبال برای بازی‌های تدارکاتی

آغاز رایزنی فدراسیون فوتبال برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی

مسئولان فدراسیون فوتبال از شب گذشته رایزنی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در راه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را آغاز کردند.

به گزارش مشرق، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ شب گذشته در دوحه قطر برگزار شد و طی آن تیم ملی فوتبال کشورمان رقبای خود را در این مسابقات شناخت.

بعد از پایان مراسم قرعه‌کشی مسئولان فدراسیون فوتبال رایزنی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی را آغاز کرده و با چندین کشور وارد مذاکرات شده‌اند.

حمید استیلی سرپرست تیم ملی با اعلام این خبر گفت: با نمایندگان ۷، ۸ کشور صحبت کرده‌ایم، اما هنوز جمع بندی نهایی صورت نگرفته، چون این موضوع دلایلی دارد. از آنجا که ما باید در ماه ژوئن بازی تدارکاتی داشته باشیم، کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی در آن زمان در مسابقات قرار دارند و به همین دلیل نمی‌شود با این تیم‌ها بازی کرد.

وی افزود: با این شرایط باید با تیم‌هایی که در پلی‌آف جام جهانی حضور دارند یا تیم‌های آفریقایی مسابقه بدهیم و از شب گذشته رایزنی با این کشورها آغاز شده است. ما در ماه ژوئن ۱۴، ۱۵ روز فرصت داریم و باید ۳، ۴ مسابقه خوب برای تیم ملی در راه مسابقات جام جهانی در نظر بگیریم.

منبع: تسنیم