شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#هرمزگان#روستای#دارای#حوزه
گفت‌وگو|

تدوین طرح جامع آبرسانی به ۳۷۵ روستای دارای تنش آبی در استان هرمزگان

استاندار هرمزگان با اشاره به تدوین طرح جامع آبرسانی به ۳۷۵ روستای دارای تنش آبی در این استان گفت: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور بر لزوم حل مشکلات حوزه آب با کار جهادی و ارائه برنامه مدون، قرارگاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) برای اجرای طرح‌های آبرسانی در هرمزگان تشکیل و طرح جامع آبرسانی به ۳۷۵ روستای دارای تنش آبی در هرمزگان، تدوین شد.
مهدی دوستی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تدوین طرح جامع آبرسانی به ۳۷۵ روستای دارای تنش آبی در استان هرمزگان بیان کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور بر لزوم حل مشکلات حوزه آب با کار جهادی و ارائه برنامه مدون، قرارگاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) برای اجرای طرح‌های آبرسانی در هرمزگان تشکیل و طرح جامع آبرسانی به ۳۷۵ روستای دارای تنش آبی در هرمزگان، تدوین شد.

وی افزود: برنامه ریزی این قرارگاه بر مبنای پهنه بندی اعتباری، کیفی و جمعیتی صورت گرفته تا امکان واگذاری بخش اجرایی پروژه‌های آبرسانی به دستگاه‌های اجرایی، نهادها، صنایع و خیران وجود داشته باشد و همه این اقدام‌های عملیاتی و پروژه‌ها با مدیریت و نظارت فنی آبفای هرمزگان و ذیل قرارگاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) تعریف شده، اما مجریان پروژه‌ها به صورت مستقل عمل خواهند کرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به تشکیل قرارگاه خدمت رسانی در این استانداری نیز بیان کرد: با هدف تحقق پیشرفت توأم با عدالت مدنظر مقام معظم رهبری، قرارگاه خدمت رسانی در استانداری هرمزگان تشکیل و هماهنگی و اجرای برنامه‌ها در این زمینه را آغاز کرده است.

وی در ادامه به ابلاغیه تسهیل صدور پروانه‌های کسب و کار برای مشاغل خرد اشاره کرد و افزود:  با صدور بخشنامه ای، ضمن الزام تمامی دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان به رعایت تبصره ۲ ماده ۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، انحصار در صدور مجوز‌های کسب و کار به‌دلیل اشباع بازار ممنوع هستند. 
 
وی افزود: متقاضیان کسب و کار می‌توانند در صورت امتناع هر یک از دستگاه‌های اجرایی از صدور مجوز به‌دلیل اشباع بازار، شکایت خود را به صورت الکترونیکی بر روی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) یا به‌صورت مکتوب به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تحویل دهند.

استاندار هرمزگان همچنین معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری را مکلف کرده است، ضمن ارائه گزارش عملکرد ماهانه موضوع این بخشنامه، آن دسته از شکایت‌هایی که نیاز به تعامل و هماهنگی چندین دستگاه دارد را بررسی و تعیین تکلیف کند.
 
 
انتهای پیام/