شهر خبر
گفت‌وگو|

خدمات پزشکی، درمانی و فرهنگی به مردم لرستان در سال ۱۴۰۱

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری بابیان اینکه فروردین ۱۴۰۱ با حضور در استان لرستان خدمات در مسیر محرومیت‌زدایی را ارائه می‌دهیم، گفت: این خدمات در قالب پزشکی، درمانی، فرهنگی و آموزشی به مردم شریف لرستان در رومشکان این استان ارائه خواهد شد.
در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات گروه جهادی شهید مهدی عسگری در سال ۱۴۰۱، گفت: فروردین ۱۴۰۱ با حضور در استان لرستان خدمات در مسیر محرومیت‌زدایی را ارائه می‌دهیم.
 
مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری تأکید کرد: این خدمات در قالب پزشکی، درمانی، فرهنگی و آموزشی به مردم شریف لرستان در رومشکان این استان ارائه خواهد شد.
 
داوودی با اشاره به اینکه توزیع کمک‌های مؤمنانه، خدمات پزشکی رایگان و ساخت و ساز برای محرومین را از برنامه‌های ثابت سالانه گروه جهادی شهید مهدی عسگری برشمرد و تصریح کرد: جهادگران سلامت ما در سال ۱۴۰۰ خدمات خوب و ارزشمندی را در قابل خدمات پزشکی و درمانی رایگان به محرومین مناطقه مختلف به ویژه استان البرز ارائه کردند.
 
وی با بیان اینکه مامایی، غربالگری سلامت، داروخانه رایگان، تزریقات و... از دیگر خدمات گروه جهادی شهید مهدی عسگری در سال ۱۴۰۰ بوده است، اضافه کرد: اقداماتی هم مانند ساخت مسکن محرومین خدمات به مناطقی از کشور که با حوادث غیر مترقبه مواجه بودند، از جمله این خدمات در سال گذشته بوده است.
 
مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری بابیان اینکه بیش از ۵۰ جهادگر شامل کادر درمان و کادر اجرایی در اجرای آخرین اردوی جهادی گروه جهادی شهید مهدی عسگری در سال۱۴۰۰ حضور داشتند، اضافه کرد: ارزش ریالی این نوع خدمات معادل ارزش ریالی بیش از ۱۸۰ میلیون تومان است.
 
داوودی تأکید کرد: ۸۱۵ خدمات پزشکی و دندانپزشکی توسط جهادگران عرصه سلامتِ گروه جهادی شهید مهدی عسگری، یکی از دیگر اقدامات ما در سال ۱۴۰۰ بود که با حضور جهادگران پزشک و پرستار درزمینه‌های تخصصی دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص پوست، طب اسلامی و تزریقات تاکنون در بخش‌های مختلف کم برخوردار استان البرز ارائه شد.
 
وی خدمات دندان‌پزشکی در زندان قزل‌حصار به زندانیان را از دیگر خدمات مهم گروه جهادی شهید مهدی عسگری در سال ۱۴۰۰ برشمرد و تصریح کرد: این خدمات به شکل رایگان انجام شد.
 
مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری با اشاره به حضور ۲۰ جهادگر گروه جهادی شهید مهدی عسگری در مراکز مختلف واکسیناسیون عمومی در استان البرز، اظهار داشت: این خدمات هم از دیگر اقدامات این گروه جهادی در سال ۱۴۰۰ در حوزه سلامت در راستای کمک به کادر درمان انجام شد.
 

 

انتهای پیام/