شهر خبر

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

نفتی‌ها انتحاری بازی می‌کردند/ ‏از نظر ساختاری شرایط بهتری داشتیم

نفتی‌ها انتحاری بازی می‌کردند/ ‏از نظر ساختاری شرایط بهتری داشتیم

آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه نفتی‌ها انتحاری بازی می‌کردند، گفت: اما ما از نظر ساختاری شرایط بهتری داشتیم‌.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نفت آبادان اظهار کرد: یک بازی فوق‌العاده جذاب بود و همیشه بازی دو تیم سپاهان و صنعت نفت جذاب است.

وی افزود: فکر می‌کنم همه هواداران در منزل از این بازی لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: این بازی یک نقطه تاریک داشت زیرا قبلاً اعلام شده بود که بازی با هوادار است ولی بدون هوادار برگزار شد.

نویدکیا ادامه داد: بعد از گل اول نفت بهتر بازی کرد و موقعیت هم داشت.

وی عنوان کرد: بعد از گل سوم از نظر ساختاری شرایط بهتری داشتیم‌.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نفت در نیمه دوم ارسال‌های خوبی داشت ولی فکر می‌کنم اگر باهوش‌تر بازی می‌کردیم، ضدحملات بهتری می‌توانستیم ایجاد کنیم زیرا در لحظات پایانی نفتی‌ها انتحاری بازی می‌کردند.

وی تاکید کرد: تیم نفت عملکرد خوبی در این بازی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار از هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه بین تیم‌های صنعت نفت و سپاهان در آبادان برگزار شد که این دیدار را تیم اصفهانی با پیروزی پرگل ۴ بر ۲ به پایان رساند.

در این دیدار رضا یزدان دوست (۶- گل به خودی)، گیورگی گولسیانی (۳۱ و ۴۴ پنالتی)، شهریار معانل و(۶۷) برای سپاهان و طالب ریکانی (۵۸) و شروین بزرگ (۷۹) برای صنعت نفت گل زدند.

شاگردان محرم نویدکیا با این پیروزی ۴۵ امتیازی شدند و همچنان در رده سوم جدول قرار گرفتند. صنعت نفت هم با ۳۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند.