شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#برزیلی

اعتیاد گلزن قهار برزیلی پس از مرگ پدرش

اعتیاد گلزن قهار برزیلی پس از مرگ پدرش

جماران نوشت: مهاجم ملی پوش برزیلی گلزن قهاری بود اما اعتیاد به الکل دوران ورزشی را تحت تاثیر قرار داد و به خاطر بی انضباطی هایش مجبور شد بارها باشگاه خود را عوض کند.

آدریانو لیته یکی از با استعدادترین مهاجم های تاریخ فوتبال برزیل و گلزن قهاری بود اما باوجود چنین توانایی هایی، مسائل غیرورزشی اجازه نداد بهترین سطح خود را درون زمین نشان دهد. مهاجم برزیلی پس از مرگ پدرش هرگز مانند سابق نشد و به الکل اعتیاد پیدا کرد.

بازیکن سابق اینتر گفت: مرگ پدرم من را تهی کرد و موجب شد کاملا احساس تنهایی کنم. من در ایتالیا غمگین و افسرده شدم و از آن زمان شروع به نوشیدن کردم. تنها با نوشیدن احساس شادی می کردم و هر چیزی برابرم قرار می دادند می نوشیدم. نوشیدن را متوقف نکردم و مجبور شدم اینتر را ترک کنم. مست در تمرینات صبح حاضر می شدم. به همین خاطر من را به بیمارستان بردند و به رسانه ها اعلام کردند که مشکل عضلانی دارم."

زمانی که وضعیت آدریانو در اینتر بد شد او را برای استراحت به ریو دو ژانیرو فرستادند اما مهاجم برزیلی به جای آن در مهمانی ها شرکت کرد و سوار بر موتورسیکلت در خیابان های شهر دیده می شد. او یک بار در سال ۲۰۰۷ دچار سانحه رانندگی شد که به نوشته رسانه های ایتالیایی در حالت مستی این اتفاق افتاد. چند سال بعد در ریودوژانیر به دلیل امتناع از تست الکل، گواهینامه اش ضبط شد. سپس عکسی از او در حال نوشیدن مواد الکلی منتشر شد که جنجال آفرید چون به دلیل جراحی کتف راست در دوران نقاهت به سر می برد.

"امپراتور" به دلیل رفتارهای نادرست به تیم ملی برزیل برای جام جهانی ۲۰۱۰ دعوت نشد. او در یکی از اردوهای تیم ملی کشورش یک عکاس را تهدید کرد و بدون اجازه تمرین را ترک کرد. البته سپس عذرخواهی کرد. آدریانو پیش از آن به شکل عجیبی از اینتر خداحافظی کرد. اوریل ۲۰۰۹ برای حضور در اردوی سلسائو به برزیل سفر کرد و پس از سه روز ناپدید شدن اعلام کرد که دیگر برای نراتزوری بازی نخواهد کرد. مقصد بعدی اش فلامنگو بود.

مهاجم پیشین رم مانند اغلب فوتبالیست های برزیلی عاشق مهمانی بود. او در سال ۲۰۱۰ پس از حضور در بازی دوستانه مقابل انگلیس به کشورش بازگشت و با دوستانش در ویلا کروزیرو مهمانی گرفت. خوانا ماچادو، نامزد آدریانو به فاولا رفت و در آنجا بحث شدیدی میان آن ها در گرفت. مهاجم برزیلی به همین خاطر از حضور در بازی مقابل کاراکاس در کوپا لیبرتادورس محروم شد. او همچنین در یکی از مهمانی هایش ۱۸ تن فروش را دعوت کرد و ۳۳۰۰۰ دلار برای آن ها هزینه کرد. "امپراتور" هتلی در ساحل کوپاکابانا اجاره کرد و به هر یک از زنان حاضر در این جشن نزدیک به ۱۲۰۰ دلار پرداخت کرد.

آدریانو چند سال بعد از آویختن کفش هایش باز هم به مهمانی رفتن های خود ادامه داد. دوستی هایش موجب شده بود از این مهمانی به آن مهمانی برود. در دوران قرنطینه به دلیل بحران کرونا حضورش در یکی از آن جشن ها جنجال ساز شد. اون بدون ماسک بود و به نظر می رسید به دلیل مصرف بیش از حد الکل قادر به راه رفتن نیست و به همین خاطر یک نفر او راه همراهی می کرد. بازیکن سابق اینتر سابقه درگیری در کلوپ های شبانه را هم دارد و این عادات بد موجب شد بارها در این باشگاه ایتالیایی به مشکل بر بخورد.

در سال ۲۰۱۷ تصویری از مهاجم برزیلی در نشریه "میا اورا" منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. او کنار روجریو ۱۵۷، قاچاقچی سرشناس و ترسناک برزیلی بود. آدریانو نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: "من معروف هستم و با هر کسی که بخواهم عکس می گیرم." پیش از آن هم بازیکن سابق رم به ارتباط با قاچاقچیان مواد مخدر متهم شده بود. او در دادگاه ریودوژانیرو حاضر شد تا درباره ۶۰ هزار دلاری که به فابیانو آتاناسیو دا سیلوا، قاچاقچی داده است و خرید موتوری که به نام یکی از مادران قاچاقچی مواد مخدر بود توضیح دهد. یکی از آخرین رسوایی های "امپراتور" دستگیری در خیابان های برزیل بود. او با گواهینامه تاریخ گذشته رانندگی می کرد و از انجام تست الکل سرباز زد.

۲۵۷ ۲۵۱