شهر خبر

خالد المشعل:

روزهای آتی و ماه مبارک رمضان آکنده از غافلگیریهاست

روزهای آتی و ماه مبارک رمضان آکنده از غافلگیریهاست

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج اعلام کرد که در روزهای آینده و ماه مبارک رمضان شاهد حوادث و رویدادهای غافلگیرکننده‌ای خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سوا الاخباریه، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج اعلام کرد که در روزهای آینده و ماه مبارک رمضان شاهد حوادث و رویدادهای غافلگیرکننده‌ای خواهیم بود و مقاومت ملت فلسطین به ویژه در قدس و الشیخ جراح، توطئه‌های دشمن را نقش برآب خواهد کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج ادامه داد: عملیات قهرمانانه تل آویو حامل پیامی مهم بود و آن اینکه مقاومت، راه صحیح و درست است. این به مثابه پیامی است مبنی بر اینکه عادی سازی روابط و مذاکرات سازش کافی است.

خالد مشعل در ادامه تصریح کرد: مقاومت در فلسطین از منطقه‌ای به منطقه دیگر و نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود و گاهی شاهد عملیات‌ مقاومتی در غزه، گاهی در کرانه باختری و گاهی در اراضی اشغالی ۴۸ هستیم.

براساس این گزارش، مشعل تاکید کرد: ما از سرزمین، قدس اشغالی و مقدسات چشم پوشی نخواهیم کرد و دستان ما همچنان روی ماشه است.

درباره بحران اوکراین هم مشعل تصریح کرد: بحران اوکراین به ما درس داد که ما باید تصمیم بگیریم چه می خواهیم و دیدگاه خود را در میدان تحمیل کنیم و به آنچه درباره ما گفته می شود، اهمیت ندهیم.