شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

پشت پرده شیطنت علیه بازیکن ملی پوش استقلال ؛ چه کسی چوب لای چرخ استقلال می گذارد ؟!

پشت پرده شیطنت علیه بازیکن ملی پوش استقلال ؛ چه کسی چوب لای چرخ استقلال می گذارد ؟!

صدآنلاین : عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با وجود شیطنت هایی که برای حاشیه ایجاد کردن در مسیر استقلال به وجود می‌آورند باشگاه استقلال با قدرت از تیم و شرایط خوبش درجدول حراست می کند.

به گزارش صدآنلاین محمد مومنی، بازیکن اسبق و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط این روزهای تیم استقلال، اتفاقات مربوط به حضور بازیکنان آبی پوش تهرانی در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان، همچنین بازی با پیکان در هفته بیست و چهارم اظهاراتی را مطرح کرد.

شرایط استقلال و باشگاه به چه ترتیب است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است اما شیطنت عده‌ای همچنان علیه تیم و مجموعه استقلال ادامه دارد. اگر چه مسئولان باشگاه تیزبینانه مراقب اوضاع هستند تا اتفاقی برای تیم استقلال به وجود نیاید ولی عده‌ای به شدت تصمیم دارند استقلال را از شرایط خوبش دور کنند و برای این موضوع انرژی زیادی می گذارند اما ما همه آنها را خنثی می کنیم.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

استقلال در شرایط حساسی قرار دارد. چند هفته به پایان لیگ مانده و تیم ما با اختلاف امتیاز در صدر است و خیلی ها تحمل چنین شرایطی را ندارند و نگرانند. تعداد معدودی از افراد رسانه‌ای هم سعی می کنند از این طریق در کار استقلال خلل ایجاد کنند. من همواره برای رسانه ها احترام ویژه‌ای قائل هستم اما تعدادی انگشت‌شمار سعی دارند چوب لای چرخ استقلال بگذارند. این رفتار مناسب نیست. هر کسی حرف دارد باید در مستطیل سبز آن را بزند. متاسفانه فوتبال ما شبیه فوتبال دنیا نیست و حاشیه بر متن آن غلبه می کند. گرچه ما هم باید خودمان هوشیار باشیم که هستیم.

به خوبی متوجه شیطنت علیه بازیکن استقلال شدیم/ نمی گذاریم چوب لای چرخ تیم ما بگذارید

منظورتان را واضح‎تر بیان می کنید؟ از چه اتفاقی صحبت می کنید که آن را حاشیه سازی برای استقلال عنوان می کنید؟

به طور کلی حرف زدم. اما نمونه آخرش اتفاقات بعد از بازی با کره‌جنوبی بود. اینکه هجمه زیادی علیه بازیکنان استقلالی حاضر در ترکیب تیم ملی به راه افتاد طبیعی نبود. عارف غلامی در مدت زمان حضورش در زمین مسابقه یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود و هیچ کارشناسی به او ایراد نگرفت. نمی خواهم وارد جزئیات فنی مسابقه شوم چون تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد اما عده‌ای سعی داشتند همه مشکلات را به گردن عارف غلامی بیندازند. این دسیسه ها خوب نیست. خوشبختانه مجموعه استقلال به اهدافش نزدیک و نزدیک تر می شود و ما نمی گذاریم هیچ نوع حاشیه‌ای برای تیم مشکل ایجاد کند. توانایی اش را هم داریم. هم سرمربی تیم مان در این زمینه حاذق است، هم هواداران باهوشی داریم و هم به لطف خدا مدیریت و هیئت مدیره پرتلاشی در راس کار قرار دارند که به خوبی از تیم حراست می کنند.

اوضاع مالی تیم روبراه است؟

ما قبل از عید طبق تعهداتمان را انجام دادیم که البته وظیفه مان بود و باید این اتفاق می‌افتاد. ما سعی داریم آرامش روانی تیم برقرار باشد. خواسته های سرمربی مان را انجام می دهیم و همه با هم به صورت پلکانی به سمت اهدافمان می رویم.

بازی با پیکان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

این یکی از مسابقات خیلی مهم ما در سال جدید است. اینکه پیروزی‎های استقلال ادامه‌دار باشد خیلی اهمیت دارد. ما باید با توجه به فاصله شش امتیازی با تیم دوم کماکان خودمان را در صدر نگه داریم. این دور از دسترس بچه های تیم استقلال نیست. پیکان هم حریفی قابل احترام است. مجتبی حسینی از مربیان جوان و کاربلدیست که تیم خوبی را ساخته و پرداخته کرده است. اما نکته مهم این است که بازیکنان استقلال به لحاظ روحی و روانی به ظرفیتی رسیده‌اند که فقط به قصد پیروزی وارد زمین می‌شوند. امیدوارم همواره نتایج استقلال باعث شادی هواداران به شود.