شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#سال جدید#کرونا

سوسن پرور: کرونا به ما آموخت که زندگی ممکن است ناغافل تمام شود/ امیدوارم سال جدید سعی کنیم خاطرات خوب از خودمان به جا بگذاریم

سوسن پرور: کرونا به ما آموخت که زندگی ممکن است ناغافل تمام شود/ امیدوارم سال جدید سعی کنیم خاطرات خوب از خودمان به جا بگذاریم

سوسن پرور با اشاره به اینکه در دو سال گذشته کرونا تلخی‌های بسیاری به جا گذاشت تأکید کرد که در کنار این تلخی‌ها کرونا به ما آموخت که زندگی ممکن است ناغافل تمام شود. او ابراز امیدواری کرد که سال جدید سعی کنیم خاطرات خوب از خودمان به جا بگذاریم.

سوسن پرور بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: قصه سریال «خداداد» روایتگر ماجرای یک خانواده است و آنچه که مخاطب در این سریال شاهد است دردسرها و ماجراهایی است که برای این خانواده رخ می‌دهد. من هم عضوی از این خانواده هستم و نقش دختر بزرگ خانواده را ایفا کرده‌ام.

پرور خاطرنشان کرد: من برای پیش‌بینی درباره بازخورد سریال‌هایی که در آن ایفای نقش می‌کنم یک فرمول دارم و آن این است که در سریال‌هایی که کار کردن با گروه به من خوش می‌گذرد نسبت به بازخوردشان هم خوش‌بین هستم. به نظر من هر پروژه‌ای که در آن انسانیت و رفاقت وجود داشته باشد قطعاً خروجی‌اش هم به دل مخاطب خواهد نشست و این سریال هم از همان نمونه‌ها است. قاعدتاً اگر همه چیز درست باشد مخاطب باید از این کار لذت ببرد.

وی افزود: زمانی که بازی در این سریال به من پیشنهاد شد هنوز فیلمنامه نوشته نشده بود و کلیتی از فیلمنامه را به من توضیح دادند، تنها دو قسمت از سیناپس نوشته شده بود که خواندم و صادقانه بخواهم بگویم در آن زمان نکته جذاب حضور در این پروژه کارگردانی علی غفاری بود. در زمان صحبت راجع به این سریال آنقدر از مصاحبت با این کارگردان لذت بردم و ایشان را فردی با سواد و صاحب اندیشه و با اخلاق شناختم که فکر می‌کنم همین فضای دوستانه و انسانیتی که به آن اشاره کردم سرچشمه‌اش علی غفاری باشد.

این بازیگر در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: اگر بخواهم سال 1400 را مرور کنم به طور کل هم این سال و هم سال 1399 فاجعه کرونا تلخ‌ترین اتفاق ممکن بود. ما تلخی‌های سختی را متحمل شدیم و انسان‌های نازنینی را از دست دادیم که جایگزینی برایشان وجود ندارد؛ در کنار این اتفاقات تلخ و این همه از دست دادن بعد دیگر کرونا این بود که به ما آموخت می‌توان شکل دیگری به زندگی نگاه کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس» در ادامه گفت: من فکر می‌کنم کرونا به نوعی یک جریمه برای ما بود که به خودمان نگاه کنیم و ببینیم در این کره خاکی چه می‌کنیم. آرزویی که می‌توانم حداقل برای خودم در سال جدید داشته باشم این باشد که بتوانم به خودم فکر کنم و ببینم که خداوند چه ویژگی‌هایی در وجود من قرار داده و از آن‌ها استفاده نمی‌کنم. خصوصیاتی چون گذشت، مهربانی، عشق و... که به آن‌ها این روزها خیلی احتیاج داریم.

وی افزود: دنیا این روزها خالی از مهر شده و دوست داشتن و مهر ما به هم به حداقل رسیده و امیدوارم همه ارتباطات و دوستی‌ها از سر مهر و عاطفه شکل بگیرد و روی خوش زندگی به سمت ما برگردد. من فکر می‌کنم رخ دادن این اتفاقات دست خودمان است و کاش کرونا با همه تلخی‌هایش این درس را به ما داده باشد که زندگی خیلی زود ناغافل تمام می‌شود، بدون اینکه ما وقت کرده باشیم خاطرات خوب از خود به جا بگذاریم. امیدوارم سال جدید به این سمت برویم که خاطرات خوب بسازیم.

انتهای پیام