شهر خبر

نباید کار را چنان سخت کنیم که کارگر و کارمند مجبور به روزه‌خواری شوند

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید کار را چنان سخت کنیم که کارگر و کارمند مجبور به روزه خواری شوند به طوری که اهمیت نماز، روزه و فرهنگ دینی کاهش یابد.

 نباید کار را چنان سخت کنیم که کارگر و کارمند مجبور به روزه‌خواری شوند

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید کار را چنان سخت کنیم که کارگر و کارمند مجبور به روزه خواری شوند به طوری که اهمیت نماز، روزه و فرهنگ دینی کاهش یابد.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، امروز(چهارشنبه ۱۰ فروردین) در نشست خبری، اظهار کرد: طولانی شدن بهره برداری پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در شهر اردستان مانند استخر شنا و زورخانه باعث گلایه مردم و جوانان شده است که امیدواریم با رایزنی‌هایی که انجام شده و اعتباراتی که امسال برای این دو پروژه تخصیص پیدا کرده است به پایان برسد.

وی با بیان اینکه از رسانه های شهرستان انتظار داریم نتیجه فعالیت و انتقاداتشان به نفع مردم باشد، افزود: گاهی مواقع نیاز است رسانه‌ها با ظرافت و هنر خبری خود مدیران و مسئولانی که کم کار و دلسرد هستند را فعال کنند. نسبت به عملکرد برخی از مدیران ادارات شهرستان اردستان نقد وارد بوده که به همه آنها تذکرات لازم داده شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به انتقاد رسانه‌ها و مردم به عملکرد شهرداری اردستان در نوروز امسال، تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که در عید نوروز امسال در سطح شهر اردستان مشاهده شد عملکرد شهرداری اردستان رضایت بخش نبود. البته فرمانداری باید به کم کاری برخی از دستگاه‌ها از جمله میراث فرهنگی و شهرداری در ایام نوروز ورود جدی‌تری پیدا می‌کرد تا این وضعیت را شاهد نباشیم.

طباطبایی‌نژاد با انتقاد از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، گفت: به اداره کل اوقاف استان اعلام کردیم که از عملکرد این اداره در شهرستان راضی نیستیم و باید این وضعیت اصلاح شود. همچنین اقدامات جهاد کشاورزی در بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در شهرستان رضایت بخش است.

از ظرفیت بناهای شاخص شهرستان بهتر استقاده شود

وی با اشاره به اقدامات اداره میراث فرهنگی، گفت: انتظار داریم اداره میراث از ظرفیت بناهای شاخص شهرستان از جمله مسجد جامع اردستان بهتر و بیشتر استقاده کند. البته نسبت به عملکرد و انجام وظایف هیئت امنای مسجد جامع اردستان انتقاد وارد است که باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نباید کار را چنان سخت کنیم که کارگر و کارمند مجبور به روزه خواری شوند و اهمیت نماز، روزه و فرهنگ دینی کاهش یابد، گفت: در مدرسه‌ها موضوع فرهنگی و دینی باید جدی گرفته و برای حضور روحانیان در مدارس برنامه‌ریزی شود چرا که اکنون مسائل فرهنگی اولویت نخست شهرستان است.

منبع: انتخاب