شهر خبر

رئیس‌جمهور به زیارت امام رضا (ع) مشرف شد

رئیس‌جمهور به زیارت امام رضا (ع) مشرف شد

آیت‌‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، در آغاز هجدهمین سفر استانی هیات دولت و در بدو ورود به مشهد امروز، چهارشنبه به زیارت حرم مطهر رضوی شتافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله رئیسی با حضور در حرم مطهر رضوی، ضمن اقامه نماز و قرائت ادعیه مضجع منور رضوی را زیارت کرد.

در  این حضور حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، آیت‌الله رئیسی را همراهی کرد و قرار است رئیس‌جمهور دیداری نیز با تولیت داشته باشد.

در جریان حضور رئیس‌جمهور در حرم رضوی گروهی از زائران و مجاوران با مشاهده آیت‌الله رئیسی نسبت به وی ابراز احساسات کردند.

دیدار با نخبگان خراسان رضوی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و شرکت در نشست شورای اداری از برنامه‌های هجدهمین سفر استانی رئیس‌جمهوری به خراسان رضوی است.

در این سفر برخی از اعضای هیات دولت از صبح امروز به صورت جداگانه وارد مشهد و دیگر شهرستان‌های استان شده اند و برخی نیز همراه رییس قوه مجریه به مشهد سفر کرده اند.

بر اساس آنچه تاکنون اطلاع رسانی شده معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شهرستان‌های سرخس و فریمان بازدید می‌کند و معاون توسعه روستایی رئیس‌جمهور نیز راهی شهرستان‌های کوهسرخ و کاشمر در جنوب استان می‌شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر به شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و وزیر نیرو در سفر به گناباد و بجستان در جریان مسایل و مشکلات مردم این مناطق قرار می‌گیرند.

مردم شهرستان‌های سبزوار و نیشابور هم میزبان وزیر جهاد کشاورزی خواهند بود و شهرستان‌های مرزی تایباد و تربت جام پذیرای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

در قالب این سفر استانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به شهرستان‌های جوین، جغتای و خوشاب در غرب استان می‌رود. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز میهمان مردم بردسکن و کاشمر است و معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست نیز به شهرستان‌های درگز و قوچان سفر می کند.

همچنین وزیر ورزش و جوانان به شهرستان خواف، وزیر راه و شهرسازی به کاشمر، وزیر صنعت، معدن و تجارت به نیشابور، سبزوار و داورزن، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به چناران و بینالود (طرقبه - شاندیز) و وزیر کشور به شهرستان مرزی کلات سفر می‌کنند.

علاوه بر این طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزیران آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، کشور، میراث فرهنگی و همچنین معاونان امور زنان و خانواده و نیز توسعه امور روستایی رئیس‌جمهور برنامه‌های جداگانه‌ای را در مشهد خواهند داشت و از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان ۳/۵ میلیون نفری را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام