شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#تیم ملی

طعنه عجیب ستاره پرسپولیس به حریف تیم ملی

طعنه عجیب ستاره پرسپولیس به حریف تیم ملی

صدآنلاین : هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تمایل دارد این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های قدرتمندی جون برزیل یا فرانسه همگروه شود.

به گزارش صدآنلاین وحید امیری بعد از برد تیم ملی ایران مقابل لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، درباره شکست اخیر تیم ملی مقابل کره جنوبی، اظهار داشت: در بازی با کره ۵۰ درصد بازیکنان اصلی حضور نداشتند. همیشه بازی‌ با کره سخت بوده و فشار زیادی وجود داشته است. شاید این مسائل باخت ما را توجیه نکند، ولی اگر روند تیم ملی را ببینید،‌ می‌توانید یک بازی را به تیم ملی آوانس بدهید و خیلی بابت این شکست به تیم خرده نگیرید.

وی درباره غیبتش در بازی مقابل لبنان یادآور شد: فشردگی بازی‌ها و مسافت بین محل برگزاری مسابقات باعث شده بود مقداری مصدومیت سیاتیکم اوت کند. باید MRI بدهم تا میزان مصدومیت مشخص شود.

امیری درباره اینکه فکر می‌کند تیم ملی در جام جهانی با چه تیم‌هایی همگروه می‌شود، خاطر نشان کرد: دوست دارم در گروهی قرار بگیریم که بتوانیم صعود کنیم، ولی به هر ترتیب باید با تیم‌های سرسختی روبه‌رو شویم. در کل دوست دارم با تیم‌هایی مثل فرانسه یا برزیل همگروه شویم.

هافبک تیم ملی همچنین تصریح کرد: مسیری که تیم ملی طی کرد، خیلی سخت بود. جا دارد دست تک تک بازیکنان و کادر فنی را ببوسم که واقعاً زحمت کشیدند. ما تیم لبنان را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که در بازی‌های خارج از خانه رو به عقب بازی می‌کنند و یا مساوی می‌کنند و یا با یک گل شکست می‌خورند، ولی امروز موفق شدیم دو بار به این تیم گل بزنیم و پیروز شویم.

وی در خاتمه گفت: ارکان فدراسیون باید الان خودشان را نشان دهند و برنامه‌های خوبی را برای تیم ملی داشته باشند. قبل از بازی با کره برخی از بازیکنان فقط یک روز کنار تیم بودند! باید اعضای تیم بیشتر در کنار هم باشند. تیم ملی ایران این قدرت را دارد که بتواند از گروهش در جام جهانی صعود کند و حتی بالاتر هم برود. پتانسیل خیلی بالایی با حضور استعدادها در تیم ملی داریم. همچنین بزرگترهای خیلی خوبی در تیم داریم که مثل یک برادر در کنار بازیکنان جوان هستند.