شهر خبر

رئیس انجمن جوجیتسو ایران نوروز را به رئیس کمیته ملی المپیک تبریک گفت

رئیس انجمن جوجیتسو ایران نوروز را به رئیس کمیته ملی المپیک تبریک گفت

رئیس انجمن جوجیتسو ایران در پیامی، آغاز سال جدید را به رئیس کمیته ملی المپیک تبریک گفت و از حمایت های این مجموعه در پیشبرد اهداف انجمن جوجیتسو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پی انتشار ویدیویی از سوی دکتر «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک و پیام تبریک وی به مناسبت سال ۱۴۰۱ به خانواده بزرگ جوجیتسو کشور، "محمدحسن رستمیان" رئیس انجمن جوجیتسو ایران در پیامی آغاز سال جدید را به وی تبریک گفت.

در متن پیام رستمیان آمده است:

«با درود و عرض ادب و احترام خدمت جناب دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک بنیانگذار قهرمان پروری و شایسته سالاری در ورزش؛

جناب دکتر، ورود به قرن جدید و نوروز ۱۴۰۱ همراه باطراوت و شکوفه های بهاری که تجلی قدرت لایزال الهی است را خدمت شما و خانواده محترم تان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امیدوارم امسال به همراه سلامتی، همچنان شاهد تداوم دلسوزی و پیگیری های شما نسبت به قهرمانان رشته های مختلف ورزشی به ویژه خانواده بزرگ جوجیتسو باشیم. امیدوارم با حمایت جنابعالی از انجمن جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران، قهرمانان تیم ملی به مدارج بالای بین المللی رسیده و مدال های رنگین مختلف جهانی و بین المللی را کسب کنند و این فرصتی برای جبران زحمات شما باشد و همچنین افتخارات و مدال ها را تقدیم ملت ایران کنند.

محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران»