شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام جهانی#نیجریه#صعود به جام جهانی

هجوم هواداران خشمگین نیجریه به زمین در پی ناکامی‌شان در صعود به جام جهانی + عکس

هجوم هواداران خشمگین نیجریه به زمین در پی ناکامی‌شان در صعود به جام جهانی + عکس

هواداران خشمگین نیجریه‌ای در پی ناکامی تیم‌شان در راهیابی به بیست‌ودومین دوره جام جهانی واکنشی عجیب از خود نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال نیجریه شب گذشته (سه‌شنبه) در دیدار برگشت از دور پایانی مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آفریقا، در خانه خود مقابل غنا به تساوی یک - یک رضایت داد و با توجه به تساوی بدون گل دو تیم در دیدار رفت، به خاطر قانون گل زده در خانه حریف، از صعود به بیست‌ودومین دوره جام جهانی بازماند.

ناکامی نیجریه در راهیابی به جام جهانی اما به مذاق هواداران خشمگین این تیم خوش نیامد و پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با هجوم به زمین شروع به تخریب هر آنچه که در زمین بود، کردند و در کنارش اشیایی را نیز به سمت هواداران و بازیکنان غنا پرتاب کردند.

بازیکنان غنا در پی این اتفاق برای ترک زمین به مشکل خوردند، اما در نهایت موفق به این کار شدند. هنوز مشخص نیست که آیا کسی در جریان این حادثه صدمه دیده است یا خیر! نیروی پلیس نیجریه پس از این اتفاق وارد زمین شد و هواداران اغتشاشگر را مورد ضرب و شتم قرار داد و در نهایت برای متفرق کردن آنها از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

نیجریه در سه دور گذشته جام جهانی در این رویداد مهم حضور داشته و آخرین باری که شانس صعود به بزرگترین فستیوال فوتبال جهان را از دست داده بود، جام جهانی 2006 بوده است.

جام جهانی 2022 قطر , تیم‌ملی فوتبال نیجریه ,

جام جهانی 2022 قطر , تیم‌ملی فوتبال نیجریه , جام جهانی 2022 قطر , تیم‌ملی فوتبال نیجریه , جام جهانی 2022 قطر , تیم‌ملی فوتبال نیجریه , جام جهانی 2022 قطر , تیم‌ملی فوتبال نیجریه , جام جهانی 2022 قطر , تیم‌ملی فوتبال نیجریه , جام جهانی 2022 قطر , تیم‌ملی فوتبال نیجریه , جام جهانی 2022 قطر , تیم‌ملی فوتبال نیجریه ,

انتهای پیام/