شهر خبر

عملکرد متوسط شورای شهر تهران در سال 1400/ شورای ششم به جای نظارت بر قانونگذاری تمرکز کرده است

عملکرد متوسط شورای شهر تهران در سال 1400/ شورای ششم به جای نظارت بر قانونگذاری تمرکز کرده است

عضو شورای شهر تهران گفت: بعد نظارتی شورای شهر باید بیشتر باشد چراکه در بحث مدیریت شهری ما قوانین کم نداریم.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره عملکرد شورای ششم شهر تهران در سال 1400، اظهار کرد: هنوز مقایسه شورای ششم و شورای پنجم کنیم و شورای ششم شهر تهران در حال آماده سازی بوده تا اعضای کمیسیون‌ها، کمیته‌ها و ... بودیم درواقع 3 ماه کار مفید انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه در طول این 3 ماه شورای ششم بیشتر تمرکز خود را به جای نظارت بر روی قانونگذاری گذاشته است، ادامه داد: ارزیابی بنده از عملکرد شورا متوسط است و فکر می‌کنم بهتر از این می‌توانستیم اقدام کنیم.

امانی با تاکید بر اینکه نظارت و قانونگذاری باید به صورت همزمان پیش روند، افزود: بعد نظارتی شورای شهر باید بیشتر باشد چراکه در بحث مدیریت شهری ما قوانین کم نداریم و در هر زمینه مدیریت شهری ده ها مشوق داریم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر پیگیری کنیم مصوباتی که پیش از این به تصویب رسیده اجرا شود بهتر خواهد بود تا قانون روی قانون بگذاریم، گفت: در این مدت مصوبات متعددی را تصویب کردیم و 3 ماه از تاریخ پیشنهادی خود شهرداری گذشته و هنوز نتیجه‌ای به دست نیامده است به همین دلیل بهتر است بر بعد نظارتی تمرکز کنیم.

وی درباره 3 مورد از اقدامات مهم شورای شهر تهران، تصریح کرد: بعد از انتخاب سریع شهردار تهران، اصلاح بودجه سال 1400 دومین اقدام مهم شورای ششم شهر بود. همچنین بررسی و تصویب بودجه 1401 شهرداری تهران از جمله اقدامات مهم شورا در سال 1400 بوده است.

امانی با بیان اینکه تذکرات برخی از اعضا بسیار خوب بوده است، اضافه کرد: بنده بیشترین تذکرات را به شهرداری تهران داده‌ام.

انتهای پیام