شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#امارات#جام جهانی

سرمربی امارات: پیروزی برابر کره شروع کارمان است/ بنتو: مستحق باخت بودیم

سرمربی امارات: پیروزی برابر کره شروع کارمان است/ بنتو: مستحق باخت بودیم

سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال امارات و کر‌ه‌جنوبی درباره بازی پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال امارات با پیروزی یک بر صفر برابر کره‌جنوبی در دیدار پایانی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا در رده سوم جدول جای گرفت و به مرحله پلی‌آف راه یافت.

رودولفو آروابارنا سرمربی تیم ملی امارات پس از پیروزی ارزشمند تیمش برابر کره‌جنوبی گفت: نباید در باد این پیروزی بخوابیم و این می‌تواند شروع کارمان باشد. به بازیکنان تیمم بابت تلاش و تمرکز ذهنی‌شان تبریک می‌گویم. از هواداران امارات هم بابت حمایت و روحیه بخشیدن به بازیکنان تیم ملی قدردانی می‌‌کنم.

وی افزود: بازیکنان امارات برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود تلاش کردند و در نهایت موفق شدیم رتبه سوم جدول را برای رسیدن به مرحله پلی‌آف کسب کنیم.

رودولفو آروابارنا درباره تأثیر تساوی سوریه و عراق روی بازی تیمش برابر کره‌جنوبی اظهار داشت: در جریان آن بازی نبودیم و اطلاعی از نتیجه‌اش نداشتیم. تمرکزمان روی بازی خودمان و رسیدن به پیروزی بود.

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کر‌ه‌جنوبی نیز گفت: وقتی این گونه بازی می‌کنیم مستحق باخت هستیم. به امارات به خاطر این پیروزی و صعود به مرحله پلی‌آف تبریک می‌گویم. ما باید اتفاقات این بازی را تجزیه و تحلیل کنیم تا دلایل افت بازی‌مان مشخص شوند.

 

 

 

انتهای پیام/