شهر خبر

مولوی در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

عزم مجلس برای تغییر اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان 

عزم مجلس برای تغییر اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد که منابع رتبه‌بندی معلمان در سال‌های آینده پایدارتر باشد. تغییر اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان را هم دنبال می‌کنیم.

سید محمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره منابع پیش‌بینی شده برای اجرای رتبه‌بندی معلمان، گفت: منابع رتبه‌بندی معلمان در سال جدید حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد که منابع رتبه‌بندی معلمان در سال‌های آینده پایدارتر باشد و این قانون به طور کامل و دقیق اجرایی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی کمیسیون آموزش مجلس در سال آینده آن است که تغییراتی در اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان ایجاد شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدف ما از ایجاد تغییرات در اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان آن است که معلمان در این صندوق از حق مالکانه برخوردار شوند.

مولوی گفت: باید شرایطی فراهم شود تا اگر فرهنگیان خواستند حق خود را در صندوق ذخیره فرهنگیان حفظ کنند و اگر چنین چیزی را مدنظر ندارند، حق خود را در بورس معرفی و واگذار کنند.