شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پارکینگ#سانتافه#مسکونی

شعله‌ور شدن سانتافه و پژو ۴۰۵ در پارکینگ + تصاویر

شعله‌ور شدن سانتافه و پژو 405 در پارکینگ + تصاویر

خودروی سانتافه و پژو ۴۰۵ در پارکینگ ساختمان مسکونی دچار آتش‌سوزی شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ساعت 00:46 بامداد امروز (نهم فروردین) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در محله 13 آبان، خیابان رضازاده به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

نخستین گروه آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه در محل حادثه حاضر شدند؛ محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه مسکونی (با احتساب همکف 6 طبقه) بود که در هر طبقه آن یک واحد وجود داشت.

طبقه همکف این ساختمان پارکینگ بود و پنج دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در آن وجود داشت و در زمان حضور آتش‌نشانان در محل حادثه دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پژو 405 همچنین یک دستگاه موتورسیکلت دچار آتش‌سوزی شده بودند و آتش در حال سرایت به سایر خودروها بود.

دود زیادی در پارکینگ وجود داشت و به راهر‌وها نیز نفوذ کرده بود همچنین ساکنان داخل واحدهای خود حضور داشتند و برخی از آن‌ها به لبه‌پنجره آمده بودند البته خوشبختانه دود به داخل منازل نفوذ نکرده بود زیرا ساکنان درها را باز نکرده بودند.

وضعیت ناایمنی برای ساکنان وجود نداشت و نفرات به توصیه فرماندهان داخل واحدها ماندند و از منازل خود خارج نشدند.

گروه‌های دیگر آتش‌نشانان عملیات اطفاء را آغاز کرده و به سرعت موفق به خاموش کردن آتش و جلوگیری از سرایت آن به اطراف شدند.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی آتش‌نشانی تهران، این حادثه مصدوم و تلفات جانی بر جا نگذاشت و محل حادثه برای بررسی علت تحویل کارشناسان شد.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث ,

انتهای پیام/