شهر خبر

در آذر ماه 1400 چه گذشت؟

در آذر ماه 1400 چه گذشت؟

تقویم سالیانه برنا مروری بر اخبار و چهره‌ی های خبرساز حوزه ی فرهنگ و هنر در سالی که گذشت دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اخبار و چهره های خبرساز فرهنگ و هنر در آذر ماه 1400 به شرح ذیل است:

قهرمان فرهادی تحت نظر گشت ارشاد/ اعتراف مهران مدیری زیر درخت گردو/ بازیگران آینه بغل در آغوش هم/ عروسی پر دردسر بازیگر زن سینما/ فوتبال برتر کماکان حاشیه ساز است!

هفته گذشته جشن حافظ و حواشی رخ داده در آن پر سر و صدا ترین اتفاقات هفته بود که ماجرای محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر و سریال جدید سعید نعمت‌الله به آن دامن زد.

تذکر جدی پرویز پرستویی همه را به خط کرد/ محسن تنابنده و نوع چینی هومن سیدی/ جبلی پایبند بر تحول/ انعطاف سید جواد هاشمی در مقابل تذکرات/ قاتل و وحشی کوتاه نمی‌آید!

در هفته‌ای که فیلم سید جواد هاشمی با انواع تذکرات همراه بود و هومن سیدی با انواع و اقسام تبریک‌های عجیب و غریب همکارانش شمع کیک تولد فوت می‌کرد، پرویز پرستویی عکسی غمناک از فرامرز صدیقی منتشر کرد تا به یکباره سکوت را بر فضای هنری کشور حکمفرما سازد.

جای خالی خالق لیلا و اجاره نشین‌ها در این روزهای سینما/ این سینما دیگر نه سعدی دارد نه رضا تفنگچی نه آقای بازیگر/ تولد سلطان شبان بدون بانوی محبوب من!/ رئیس صدا و سیما جدی شد!

در هفته‌ای که تولد علی حاتمی، داریوش مهرجویی، مهدی هاشمی و... را در خانواده سینما جشن گرفتیم بیش از گذشته جای خالی سعدی سینمای ایران احساس شد.

جای خالی «و جلال...» / گیتی رئوفی مهمان جمشید/ تحریم خبرنگار ایرانی و تقدیر رئیس/خندوانه و دیگر هیچ/ بی همه چیزهای سینما می‌آیند/ فضای مجازی و شایعات درباره مدیران سیما !

رونمایی 4 کتاب محمد رحمانیان در روزهای پایانی هفته گذشته و از دست دادن جلال پیشواییان در روزهای ابتدایی این هفته را به پرواز همسر جمشید مشایخی اضافه کنید تا شایعات در خصوص مدیران جدید سیما و آمدن بی همه چیز های سینما که پر سر و صدا ترین اتفاقات هفته گذشته بودند به اخبار ویژه ی این هفته تبدیل شود.

انتهای پیام