شهر خبر

رضا عنایتی: چهره برتر سال «تیم ملی» است نه یک نفر خاص/ می‌خواهم در مربیگری هم پیشرفت کنم

رضا عنایتی: چهره برتر سال «تیم ملی» است نه یک نفر خاص/ می‌خواهم در مربیگری هم پیشرفت کنم

مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: می‌خواهم در حرفه مربیگری هم پیشرفت کنم.

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره سال 1400 اظهار داشت: سال 1400 برای من با تمام سال‌هایم فرق داشت. ابتدای سال برای من خیلی بد بود زیرا برای تیمم دغدغه‌های زیادی وجود داشت و مشکلات مالی هم برای تیم ما به وجود آمد. انتهای آن اما بد نشد و خوشحالم که نمایش‌های خوب تیم باعث شد رتبه خوبی تا دو سوم پایانی لیگ کسب کنیم.

وی درباره واکنش‌ها بابت حضورش در لیگ برتر به عنوان سرمربی گفت: در صفحه خودم هر زمان پستی گذاشتم مردم به من لطف داشته‌اند و با ابراز محبت من را شرمنده کرده‌اند. باید از آن‌ها تشکر کنم که در سختی‌ها به من انرژی مبت دادند و در شرایطی عجیب و غریب آن قدر حامی من بودند که وظیفه‌ام می‌دانم دست‌شان را ببوسم. امیدوارم در سال جدید بهترین‌ها برای مردم اتفاق بیفتد و سال جدید همه سالم و سلامت باشند.

چهره برتر سال از نظر عنایتی یک نفر نیست و او تیم ملی را چهره می‌داند: نمی‌خواهم یک نفر را به عنوان چهره برتر سال انتخاب کنم. تیم ملی از نظر من چهره برتر سال است و یک نفر نمی‌تواند به تنهایی این لقب را از آن خود کند. فوتبال یک بازی گروهی است و در راه صعودمان به جام جهانی همه کمک کردند. ظلم است اگر یک نفر را به عنوان چهره برتر بدانیم. ما فوتبالی‌ها می دانیم داشت چه اتفاقی برای فوتبال ملی می‌افتاد و یک همدلی بی‌نظیر باعث شد تیم ملی به آن موفقیت برسد. صعود تیم ملی مثل آرامش بعد از طوفان بود و واقعا دم همه بازیکنان و اعضای کادر تیم ملی گرم.

آیا عنایتی رویاهای بزرگ مربیگری در سر دارد؟ خودش اینگونه پاسخ داد: خیلی رویاپرداز نیستم. برای آینده برنامه دارم تا رشد و پیشرفت کنم اما صحبت درباره رویا یعنی صحبت درباره چیزی دست نیافتنی که به سختی می‌توان به آن رسید. مربیگری در تیم ملی؟ پناه بر خدا. در حال افزایش دانش هستم و دوست دارم درجات موفقیت را طی کنم. چرا که نه.

عنایتی درباره اینکه آیا نوروز فوتبالی داشته و بهترین آن کدام نوروز بوده گفت: نوروز فوتبالی داشتم یا خیر؟ من که واویلا! 20 سال فوتبالیست بودم و همواره در اردوها عید نوروز را می‌گذراندیم. بهترین نوروز را اما نمی‌توانم انتخاب کنم زیرا در خاطر ندارم و بابت سوال‌تان غافل‌گیر شدم.

انتهای پیام