شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تیم ملی

بادامکی:

نباید با یک باخت به اسکوچیچ هجمه وارد شود

بادامکی: نباید با یک باخت به اسکوچیچ هجمه وارد شود

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید نباید با یک باخت به سرمربی تیم ملی هجمه وارد شود. 

به گزارش مشرق، حسین بادامکی با حضور در تمرین تیم ملی درباره برگزاری بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: اتفاق بسیار خوب و قشنگی اتفاق افتاد که تیم ملی ما برای اولین بار بازی رسمی خود را در یک شهرستان برگزار می‌کند. خدا را شکر، با وضعیت مناسب ورزشگاه امام رضا، این اتفاق رخ داد و یک روز بیاد ماندنی در تاریخ ورزش مشهد رخ داد و هواداران هم حضور دارند. 

او درباره شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم ملی بعد از باخت به کره گفت: از نظر روحی و روانی بازیکنان در شرایط خوبی هستند و انگیزه بالایی دارند و آماده یک بازی خوب مقابل لبنان هستند. 

بازیکن سابق تیم ملی درباره انتقادها از اسکوچیچ گفت: یک مقدار این هجمه‌ها عادلانه نیست. او از روزی که به تیم ملی آمده نتایج خوب و فوق العاده‌ای گرفته است. باخت برای هر تیمی پیش می‌آید. نباید با یک باخت این همه هجمه وارد شود. فکر می‌کنم با صحبت‌های مسئولان فدراسیون اسکوچیچ می‌ماند. الان در این بازی رسمی باید از او حمایت کنیم. این هجمه ها به اسکوچیچ درست نبود. 

او درباره توییت یک عضو هیات رییسه درباره انتخاب مربی و و آمدن دایی گفت: این سوال را از خودشان بپرسید. فکر می‌کنم ما خودمان هم دوست داریم شرایط را بزرگتر از چیزی که هست نشان دهیم. 

بادامکی درباره حضور زنان در دیدار ایران و لبنان گفت: ان‌شاءالله این اتفاق فردا رخ می‌دهد.

منبع: ایسنا