شهر خبر

اسکوچیچ: خیلی‌ها منتظر باخت تیم ملی بودند/برای بازی فردا خیلی خوشبین هستم

اسکوچیچ: خیلی ها منتظر باخت تیم ملی بودند تا انتقاد کنند/برای بازی فردا خیلی خوشبین هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل لبنان برای جبران شکست دیدار با کره جنوبی به میدان می رویم و به این بازی خیلی خوشبین هستم.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ  در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال لبنان اظهار داشت: بازی قبلی را متاسفانه با نتیجه خوبی به اتمام نرساندیم و فردا برای جبران نتیجه وارد بازی می‌شویم. خیلی امیدواریم دیدار با لبنان را به هم خوبی تمام کنیم تا حس ختام خوبی برای مقدماتی جام جهانی باشد.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت و کرونا در اختیار نداریم و این موضوع مشکلی است که برای ما وجود دارد. امیدوارم بتوانم بازی خوبی انجام بدهیم زیرا نسبت به دیدار فردا خیلی خوشبین هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درپاسخ مبنی بر اینکه پس از بازی با کره جنوبی انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او مطرح شد و حتی گفته شد شاید وی در جام جهانی همراه تیم ملی نباشد و در این حالت آیا این مسائل روی عملکردش مقابل لبنان تاثیرگذار خواهد بود، توضیح داد:  چنین صحبت هایی تاثیری رو من و تیمم ندارد. در این دوسال که نباخته بودیم خیلی ها منتظر بودند به چنین روزی برسیم تا بتوانند انتقادات خود را از تیم ملی ابراز کنند ولی من با آرامش با این صحبت ها برخورد کردم. در ضمن فدراسیون هم موضع رسمی اش را اعلام کرد و من چیزی برای اضافه کردن ندارم.

اسکوچیچ تصریح کرد: دنبال بهانه جویی نسبت به نتیجه بازی با کره جنوبی نیستم اما باید یادآوری کنم چند بازیکن را به دلیل کرونا و دو بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. برای تیم ایران وقتی ۷ نفر از ترکیب اصلی اش را در اختیار نداشته باشد قطعا کار سخت می شود. باید بگویم سفر طولانی پیش رو داشتیم و بدون آماده سازی و داشتن تیم کامل در تمرینات پا به زمین گذاشتیم.