شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی

پشت پرده تکذیب حمید استیلی/ اسکوچیچ به هم ریخت!

حمید استیلی درحالی ماجرای برکناری احتمالی دراگان اسکوچیچ را تکذیب کرده است که تیم ملی پس از لبنان دیگر بازی ندارد!

پشت پرده تکذیب حمید استیلی/ اسکوچیچ به هم ریخت!
خبرورزشی -

مدیرتیم ملی فوتبال کشورمان دررابطه با شایعات برکناری دراگان اسکوچیچ گفته است: متاسفانه برخی موضوعات در ۲۴ ساعت گذشته مطرح شده که به سود تیم ملی نیست و برخی از شایعات نادرست مطرح شده تمرکز تیم را تحت الشعاع قرار می دهد. فدراسیون فوتبال قدردان زحمات همه اعضای تیم خصوصا بازیکنان و اعضای کادر فنی است. فدراسیون از سرمربی و بازیکنان حمایت می کند و به خوبی می دانیم در این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا صعود به جام جهانی محقق شود. نباید با یک شکست خودزنی کنیم و در آستانه بازی مقابل لبنان برخی موضوعات نادرست را مطرح کنیم. آن هم در شرایطی که تیم ما می تواند همچنان صدر جدول را پس بگیرد و باید در بازی پایانی با اقتدار لبنان را شکست بدهیم.

شنیدیم دلیل اصلی تکذیب حمید استیلی به هم ریختن دراگان اسکوچیچ بوده است. سرمربی کروات پس از ورود به ایران با انتقادات فراوان و شایعه برکناری خودش مواجه شد و حمید استیلی که متوجه این موضوع شده است برای روحیه دادن به اسکوچیچ در آستانه بازی با لبنان خبر برکناری او را تکذیب کرده است.

این درحالیست که لبنان آخرین دیدار رسمی ایران در انتخابی جام جهانی است و پس از آن فدراسیون بنا دارد درخصوص برکناری یا ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ تصمیم بگیرد.