شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

حماس: نشست "نقب" بر خلاف منافع ومواضع ملت فلسطین است

حماس: نشست "نقب" بر خلاف منافع ومواضع ملت فلسطین است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: نشست وزرای عرب با صهیونیست ها در سرزمینهای اشغالی فلسطین،در تضاد کامل با مواضع ومنافع ملت فلسطین و نقض شعار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حماس امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در شرایطی که این سرزمین درمعرض بدترین شکل‌های شهرک‌سازی و تغییر هویت اماکن مقدس اسلامی و مسیحی  است و مردم فلسطین تحت شدیدترین آزار و اذیتها و در معرض تروریسم، کشتار و آوارگی هستند، شاهد حضور برخی از وزرای خارجه کشورهای عربی برای دیدار با مقامات صهیونیستی در سرزمین اشغالی هستیم.  

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با رد مطلق هر گونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس ، تأکید کرد : اینگونه نشستها تنها با هدف تامین منافع دشمن و خدمت به صهیونیستها و چراغ سبزی برای تداوم تجاوزآنها به سرزمین، مردم و اماکن مقدسما و درتضاد کامل با مواضع و منافع ملت و مردم ماست.

حماس همچنین از کشورهای عربی که اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کرده اند خواست دراین رویکرد خود بازنگری کرده و در راستای منافع مردم فلسطین و ایفای مسئولیت های تاریخی خود در دفاع از بیت المقدس و فلسطین در برابر اشغالگری صهیونیست ها گام بردارند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از برگزاری نشست شش‌گانه با وزرای خارجه آمریکا، مصر، امارات، بحرین و مغرب در نقب اشغالی در روز جاری خبر داد.

 "یائیر لاپید" افزود: ما به وزرای خارجه آمریکا، مصر، امارات، بحرین و مغرب خوشامد می‌گوییم و نشست روز یکشنبه، یک نشست تاریخی است.

لاپید افزود: در این نشست، موضوعات مختلف سیاسی بویژه پرونده هسته ای ایران بررسی می شود.

وزیر خارجه آمریکا شنبه شب وارد سرزمین های اشغالی شد و قرار است با نفتالی بنت نخست وزیر، یائیر لاپید وزیر خارجه و بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کند.

انتهای پیام