شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال

بازگشت بی دردسر خارجی ها؛

اتقاق مثبتی که در استقلال رخ داد/ ثمره مدیریت خوب در تیم صدرنشین

اتقاق مثبتی که در استقلال رخ داد/ ثمره مدیریت خوب در تیم صدرنشین

اتفاقی که در جهان فوتبال کاملا عادی است، اما سالها بود در استقلال شاهد آن نبودیم بازگشت به موقع و بدون دردسر خارجی‌ها از مرخصی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در حالی تیمش را حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی تمرین داد که گابریل پین دستیار ایتالیایی‌اش را هم در کنار خود می‌بیند و پین تنها خارجی آبی‌ها نیست که بعد از بازگشت از مرخصی، در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد. با اعلام باشگاه استقلال ۳ بازیکن خارجی از ۴ بازیکن خارجی این تیم نیز در تمرینات حضور دارند تا تمرینات با حضور حداکثری خارجی‌ها انجام شده باشد.

با حضور کوین یامگا، رودی ژستد و رافائل سیلوا تنها بازیکن خارجی آبی پوشان عزیز بک آمانوف هافبک ملی پوش ازبکستانی این تیم است که مثل ملی پوشان استقلال و به دلیل حضور در اردوهای ملی کشورش از حضور در تمرین آبی پوشان معاف بود.

اتفاقی که در سالهای گذشته برای استقلال به یک معضل و چالش جدی تبدیل شده بود، بازگشت خارجی‌ها از مرخصی بود. در سالهای اخیر بازیکنان و مربیان خارجی این تیم به راحتی به مرخصی می‌رفتند و به دشواری و با کلی تاخیر باز می‌گشتند؛ که این ریشه در بدحسابی و عدم تسویه حساب‌های به موقع و تاخیرات اساسی در پرداخت به بازیکنان خارجی داشت تا این بهانه توجیهی برای تاخیرهای آنها باشد.

یکی از نتایج مدیریت خوب که ماحصل کلی آن بازگشت آرامش به این باشگاه و به تبع آن صدرنشینی بلند مدت آبی‌ها و بالا رفتن شانس قهرمانی شان در این فصل است، پرداختی‌های به موقع به خارجی‌هاست تا بهانه‌های تاخیر در بازگشت از آنها گرفته شده و بازیکنان با کیفیت استقلال که از عوامل موفقیت این تیم در فصل جاری بودند به موقع در تمرینات این تیم حضور پیدا کنند.

استقلال که در پایان هفته بیست و سوم با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تنها تیم بدون شکست در این فصل از رقابتهای لیگ برتر است، در هفته بیست و چهارم میزبان پیکان است که این بازی در روز سه شنبه ۱۶ فروردین و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌گردد.