شهر خبر

فدراسیون تکواندو با آمدن ساعی سر و سامان گرفت/ رقابت برای حضور در بازی‌های آسیایی دشوار شده است

فدراسیون تکواندو با آمدن ساعی سر و سامان گرفت/ رقابت برای حضور در بازی‌های آسیایی دشوار شده است

عضو تیم ملی تکواندو بانوان گفت: رقابت برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو دشوار شده است

ملیکا میرحسینی، عضو تیم ملی تکواندو بانوان، درباره ارزیابی خود از سال سپری شده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: سال 1400 از همان ماه نخست در اردو بودم. در 6 ماهه نخست در رویدادهایی مانند مسابقات ترکیه، رقابت های آسیایی لبنان و در نهایت هم در المپیک به صورت تیمی شرکت کردم. خدا را شاکرم سال خوبی را پشت سر گذاشتم. امیدوارم سال جدید برایم همراه با مدال های بیشتری باشد و از همه مهمتر بتوانم در بازی های آسیایی هانگژو نیز شرکت کنم.

وی در مورد میزبانی ایران از سه رویداد بین‌المللی در روزهای پایانی اسفند گفت: تکواندو ایران همانطور که ابتدای سال را با رقابت های زیادی آغاز کرد، روزهای پایانی سال هم درگیر سه رویداد مهم بود که اتفاقا هر سه این مسابقات به میزبانی تهران هم برگزار شد. خوشبختانه اکثر نماینده های ایران در این سه رویداد خوش ظاهر شدند و اکثر روی سکو بودند. بنابراین فکر می کنم سال را به خوبی به پایان رساندیم. هرچند که فدراسیون با توجه به تغییراتی که داشت روزهای نسبتا سختی را پشت سر گذاشت اما عملکرد خوب تکواندوکاران در مسابقات اخیر کمی شرایط را بهتر کرد.

دارنده مدال نقره آسیا در خصوص آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی توضیح داد: انتخابی های تیم ملی در دو مرحله برگزار شد و خوشبختانه موفق شدم مجوز حضور در اردوها را به دست بیاورم اما از همان روزهای ابتدایی شروع اردوها از 20 نفر 18 بازیکن درگیر کرونا شدند که شامل خود من هم می شد و به همین دلیل اردوها به مدت 10 روزی تعطیل شد. بعد از استارت دوباره اردوها دیگر بچه ها آن آمادگی قبل را نداشتند بشخصه از نظر بدنی به شدت افت کرده بودم ولی بهبودی رفته رفته حاصل شد. حالا هم با حضور آقای ساعی فدراسیونی که به دلیل حواشی پیش آمده کمی بهم ریخته شده بود تا حدی سر و سامان گرفته و به آینده بسیار امیدوار هستیم.

میرحسینی درباره شانس حضور در رقابت‌های پیش‌رو بیان داشت: حضور در مسابقات مختلف بستگی به بودجه فدراسیون دارد چون در طول سال مسابقات مختلفی برگزار می‌شود ولی اینکه تیم در چه رویدادی شرکت کند بستگی به تصمیم فدراسیون و کادر فنی دارد. در حال حاضر اکثر تکواندو کاران دوست دارند در دو رویداد مهم بازی های کشورهای اسلامی و بعد از آن هم بازی های آسیایی هانگژو شرکت کنند ولی با توجه به اعزام تیم کیفی برای مسابقات کار و رقابت برای همه سنگین شده است. با این حال همه در تلاش هستیم تا بتوانیم در این رویدادها باشیم و خوش رنگترین مدال را به دست بیاوریم.

عضو تیم ملی تکواندو در پایان گفت: سال جدید را تبریک و شادباش عرض می‌کنم. امیدوارم سال خوبی برای همه باشد و هرآنچه که در قلبمان هست به آن برسیم مخصوصا برای دختران ورزشکار کشورم آرزوی موفقیت دوچندان دارم و امیدوارم روزی واقعا همه به آن شایستگی که دارند برسند.

انتهای پیام