شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#مجلس یازدهم#دولت سیزدهم

افق‌های روشنی در مباحث خارجی و داخلی در سال 1401 پیش رو داریم/ مجلس یازدهم ریل‌گذاری خوبی برای دولت سیزدهم خواهد داشت

افق‌های روشنی در مباحث خارجی و داخلی در سال 1401 پیش رو داریم/ مجلس یازدهم ریل‌گذاری خوبی برای دولت سیزدهم خواهد داشت

نماینده مردم گرمی گفت: افق‌های روشنی در مباحث خارجی و داخلی می‌بینیم. نتیجه این تلاش‌ها یقینا باید یک صبوری چند ماهه در سفره و معیشت مردم دیده خواهد شد.

«ولی اسماعیل»، نماینده مردم گرمی و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با مهم‌ترین اقدام مجلس در سال ۱۴۰۰ گفت: از نظر بنده مهم‌ترین اقدام، سند راهبردی بود که در مجلس به تصویب رسید. واقعاً یکی از مهم‌ترین اسناد و مصوباتی بود که در تمام ادوار مجلس شورای اسلامی رای آورده و ثبت‌ شده بود. همین مصوبه هم‌ اکنون چراغ راه مذاکره‌کنندگان عزیزمان در مذاکرات وین است. این مصوبه باعث دفاع از عزت ما و استقلال ما شده‌ است. مسئولین وزارت‌خارجه و مذاکرات کنندگان در جلسات تاکید می‌کنند که این سند دست آن‌ها را در مذاکرات باز کرده‌ است، تا عزیزان ما در گفتگو دست بالاتر و برتر را داشته باشند. از دیگر اقدامات مهم ما در کمیسیون اجتماعی نیز موضوع سازماندهی کارکنان دولت بود، که تبدیل به مطالبه عمومی شده بود، الحمدلله بعد از تعطیلات عید به آن رسیدگی خواهد شد.

اسماعیلی در مورد اقدامات مجلس در ۱۴۰۰ و این‌ که آیا این اقدامات در راستای توقع و رضایت مردم بوده‌ است یا خیر، خاطرنشان کرد: در مورد رضایت مردم یقینا خود مردم باید قضاوت کنند. ما نمی‌توانیم به عملکرد خودمان نمره بدهیم. قطعا بنده به‌ عنوان یک نماینده نتوانستم در شأن مردم عزیزمان فعالیت داشته باشم. مردمی که در بحرانی‌ترین دوران، گرانی‌ها و سختی‌ها کنار آمدند. صبوری و آرامش خودشان را حفظ کردند می‌طلبد که معیشتی صد چندان بهتر از زمان حال داشته باشند. وظیفه ما است که تغییرات مثبت در سفره و جیب مردم اعمال شود. اما در کل مجلس یازدهم ریل‌گذاری خوبی برای دولت سیزدهم داشته‌ است. امیدواریم که دولت آقای رئیسی بتواند از ریل‌گذاری مجلس نهایت استفاده را ببرد. به‌ جهت این‌ که قول دادیم تغییر و تحولات در سفره مردم عزیز دیده شود.

نماینده مردم گرمی با تبریک عید نوروز افزود: در زمان حساسی هستیم. مذاکرات به نتیجه نهایی نزدیک است و در مباحث اقتصادی دولت تلاشی قابل تقدیر دارد. ما افق‌های روشنی در مباحث خارجی و داخلی می‌بینیم. نتیجه این تلاش‌ها یقینا باید یک صبوری چند ماهه در سفره و معیشت مردم دیده خواهد شد.

انتهای پیام