شهر خبر

وزیر خارجه عراق حمله نیروهای یمنی به خاک عربستان را محکوم کرد

«فؤاد حسین» امروز با فیصل بن فرحان دیدار کرد. در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی وزیر خارجه عراق آمده است: «عراق حملاتی که خاک کشور برادر عربستان سعودی را هدف قرار داده، از جمله حمله اخیر به ایستگاه توزیع مشتقات نفتی وابسته به شرکت آرامکو در جده و مخازن شرکت ملی آب و ایستگاههای توزیع برق که خسارات مادی بر جا گذاشته و به منازل و خودروها آسیب زده را محکوم می‌کند.»

وزیر خارجه عراق حمله نیروهای یمنی به خاک عربستان را محکوم کرد

 وزرای خارجه عراق و عربستان سعودی امروز (شنبه) در حاشیه نشست دوحه با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش السومریه نیوز، «فؤاد حسین» امروز با فیصل بن فرحان دیدار کرد. در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی وزیر خارجه عراق آمده است: «عراق حملاتی که خاک کشور برادر عربستان سعودی را هدف قرار داده، از جمله حمله اخیر به ایستگاه توزیع مشتقات نفتی وابسته به شرکت آرامکو در جده و مخازن شرکت ملی آب و ایستگاههای توزیع برق که خسارات مادی بر جا گذاشته و به منازل و خودروها آسیب زده را محکوم می‌کند.»

طبق این بیانیه، دو طرف در خصوص هماهنگی و مشورت‌های مستمر در همه زمینه‌ها برای تحقق اهداف مشترک و همکاری‌ها در جهت ایجاد افق‌‌های جدید گفت‌و‌گو کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «مقابله با تهدیدات مختلفی که منطقه را در بر گرفته و تلاش برای ایجاد راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز در راستای تحقق امنیت و ثبات از دیگر محورهای گفت‌و‌گوی طرفین بود.»

منبع: انتخاب