شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#راهیان نور#باقری#کرونا#سایه#نیروهای مسلح

سرلشکر باقری : کاهش بیماری کرونا ، راهیان نور را افزایش داد

سرلشکر باقری : کاهش بیماری کرونا ، راهیان نور را افزایش داد

فارس نوشت : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آینده کشور با روایت درست دفاع مقدس تضمین می‌شود که موجب امنیت پایدار برای کشور است و در سایه امنیت پایدار توسعه و پیشرفت شکل خواهد گرفت.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در بازدید از یادمان شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که امسال نیز توفیق شد در جمع زائران راهیان نور که عاشقانه دفاع از کشور، اسلام و عاشقان مشهد شهیدان هستند، حضور پیدا کردم.

وی با تاکید بر اینکه اینجا معنویت، اخلاص و ایثار موج می‌زند، گفت: همه مجموعه‌های مردمی حاضر در یادمان‌های دفاع مقدس به خصوص یادمان شلمچه در واقع علاقمند تأسی از مشی شهدا هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم خداوند به واسطه خوی شهدا بیماری کرونا را ریشه‌کن کند و سال ۱۴۰۱ سالی پربرکت و با معنویت برای مردم باشد و بتوانند از زندگی خوبی بهره‌مند شوند و در این سفرهای معنوی حضور بیشتری پیدا کنند.

باقری با اشاره به کاهش شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: کاهش بیماری کرونا موجب شد مردم مهلتی پیدا کنند تا در مناطق جنگی راهیان نور حضور پیدا کنند و استقبال فوق‌العاده عظیمی اتفاق افتاده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر روزهای گذشته در یادمان شلمچه حضور پیدا کردند، گفت: مشتاقان خیلی بیشتری وجود دارند که با کاهش بیماری کرونا در این مناطق حضور پیدا خواهند کرد، در یادمان‌های دفاع مقدس مردم عزیز و جوانانمان حماسه‌ها و افتخارات اتفاق افتاده در دفاع از کشور و اسلام را شاهد خواهند بودند و می‌بینند که چگونه پدران و بزرگترهایشان از کشور دفاع کردند.

سرلشکر باقری : کاهش بیماری کرونا ، راهیان نور را افزایش داد
سرلشگر باقری در آبادان

بیشتر بخوانید : 

وی تاکید کرد: آینده کشور با روایت درست دفاع مقدس تضمین می‌شود که موجب امنیت پایدار برای کشور است؛ در سایه امنیت پایدار توسعه و پیشرفت شکل خواهد گرفت که آرزوی توفیق و سلامتی برای مردم خوزستان داریم و انشاءالله شاهد شکوفایی این استان ارزشمند باشیم که نقش اساسی در دفاع از کشور و مرزهای میهن اسلامی داشته است.

سرلشکر باقری درخصوص هدف از حضور در یادمان‌های راهیان نور گفت: حضور در یادمان‌های راهیان نور برای بنده تداعی خاطرات دوران دفاع مقدس و کسب ره توشه است. ضمن اینکه آمده‌ام عرض خدا قوتی به خادمان شهدا، راویان و زحمت‌کشان یادمان‌ها داشته باشم که داوطلبانه شبانه‌روزی در این مناطق خدمت می‌کنند و بازدیدی از مجموعه نیروهای مسلح استانی داشته باشم و مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد رسیدگی قرار دهم تا تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

۲۱۲۱