شهر خبر

راهپیمایی "روز ملی مقاومت":

راهپیمایی "روز ملی مقاومت": یمنی ها بر سر عهد خود با فلسطین هستیم

راهپیمایی "روز ملی مقاومت": یمنی ها بر سر عهد خود با فلسطین هستیم

یمنی ها در اعتراض به تجاوزات ائتلاف سعودی به یمن و تاکید بر پایداری و استواری خود در مقابل تجاوزگران، تظاهرات گسترده ای را در صنعا، پایتخت یمن برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین از یمن گزارش داد که امروز شنبه تظاهرات گسترده ای در صنعا در مخالفت با تجاوزات ائتلاف سعودی به یمن برگزار شد که امروز وارد هشتمین سال خود شده است.

کمیته تظاهرات روز ملی مقاومت در بیانیه ای اعلام کرد که ما به قهرمانان خود در نیروهای مسلح به دلیل حملات قهرمانانه به عمق تجاوز سعودی تبریک می گوییم و دست آنها را در حمله به استکبار متجاوز و محاصره شدید تأسیسات نفتی می فشاریم.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه "انتخاب رویارویی و ایستادگی انتخاب درستی بود که باید به آن ادامه دهیم"، آمده است: مردم یمن "در سال هشتم چنان از خود پایدرای نشان دادند که متجاوزان به آن فکر نمی کردند.

وی با تأکید بر آمادگی یمنی‌ها برای «اجرای دستورات رهبر انقلاب یمن در تقویت جبهه‌های نظامی، امنیتی، اقتصادی و رسانه‌ای و تمامی جبهه‌های رویارویی»، از ائتلاف تحت رهبری عربستان خواست تا «تجاوزات خود را متوقف کرده، محاصره خود را رفع کنند و از اتفاقاتی که در سال های گذشته برای آنها افتاده است، درس بگیرند."

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما بر مواضع اصولی خود را در قبال مسائل ملتمان به‌ویژه آرمان فلسطین تأکید می‌کنیم. یمنی‌ها «در کنار مقاومت فلسطین و در محور جهاد و مقاومت بر عهد و پیمان خود هستند». "

همچنین تظاهرات گسترده امروز شنبه در تعدادی از شهرهای یمن به مناسبت روز ملی مقاومت برگزار شد.