شهر خبر

دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی»:

ایران تنها حامی اصلی فلسطین است/ تمجید از عملیات‌های مقاومتی

ایران تنها حامی اصلی فلسطین است/ تمجید از عملیات‌های مقاومتی

دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین ضمن تمجید از عملیات های مقاومتی علیه صهیونیستها در اراضی اشغالی، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها حامی اصلی ملت فلسطین یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» سخنانی را در خصوص حمایت جمهوری اسلامی ایران از مسأله فلسطین مطرح کرد. وی گفت: ایران تنها حامی اصلی ملت فلسطین است. ایران تنها کشوری است که تنها به خاطر حمایت از فلسطین تحت فشار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در تمامی مراحل نشان داد که یار و حامی ملت فسطین است. ایران همواره از ملت فلسطین حمایت به عمل آورده است.

وی در ادامه سخنانش به عملیات‌های مقاومتی انفرادی در اراضی اشغالی علیه صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: ما از عملیات‌های مقاومتی انفرادی حمایت می‌کنیم زیرا آنها را یکی از مظاهر مقاومت ملت فلسطین می‌دانیم.

این مقام ارشد مقاومت فلسطین همچنین با اشاره به اقدام برخی کشورهای عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها نشانگر فروپاشی رژیم‌های عربی در برابر پروژه صهیونیستی است.