شهر خبر

چهره متفاوت بازیگر نقش کودکی اوشین بعد 35 سال

کدخبر: 484938
همه بازیگران سریال قدیمی اوشین بعداز گذشت 35 سال تغییراتی داشته اند. یکی از این بازیگران آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین بود که تغییرات جذابی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از 55 آنلاین، سریال پرطرفدار و خاطره انگیز "اوشین" که اغلب ایرانی ها با آن خاطره دارند، چند بازیگر نقش اصلی داشت که یکی از آنها، بازیگر دوران کودکی اوشین بود. دختر دوست داشتنی و با نمکی که در این بخش تغییر چهره ی او را طی این سالها یعنی پس از گذشت 35 سال تماشا خواهیم کرد.

آیاکو کوبایاشی بازیگر کودکی اوشین

 

آیاکو کوبایاشی در 11 آگوست 1972 در توکیو ژاپن به دنیا آمد. او بازیگری است که با اوشین (1984)، اوشین (1983) و معجزه در چهار روز (2005) شناخته شده است. سریال "اوشین" اولین بار سال 1365 از شبکه دو سیما پخش شد و به سرعت جایگاه خود را در میان تماشاگران تلویزیون بدست آورد.

این سریال، داستان زندگی زنی را به تصویر میکشید که زندگی پرفراز و نشیب او مورد توجه خانم های خانه‌دار قرار گرفته و با استقبال روبرو شد. در این سریال که در تلویزیون ایران با عنوان سالهای دور از خانه پخش میشد "آیاکو کوبا یاشایی" ایفاگر نقش دوران کودکی اوشین، "یوکو تاناکا" ایفاگر نقش جوانی و "نوبوکو اوتاوا" نقش میانسالی و کهنسالی شخصیت اصلی فیلم را بازی کردند.