شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#علی دایی

عقب‌نشینی عضو هیات رئیسه درباره سرمربیگری علی دایی

عقب‌نشینی عضو هیات رئیسه درباره سرمربیگری علی دایی

براتی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون در گفت و گویی کوتاه با رسانه‌ها درباره توییت جنجالی خود صحبت کرد. او گفته نظرش شخصی بوده و ربطی به مواضع هیات رئیسه ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پس از شکست ایران برابر کره، احمدرضا براتی، عضو هیات رئیسه فدراسیون توییتی مبنی بر شایستگی علی دایی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی منتشر کرد که باعث بروز شایعات زیادی در فضای مجازی مبنی بر احتمال نشستن خود دایی روی نیمکت تیم ملی شد.

photo_۲۰۲۲-۰۳-۲۵_۲۱-۲۵-۲۲

براتی البته این توییت را از صفحه خود پاک کرد و حالا در گفت و گویی با رسانه‌ها اعلام کرد: توئیت من کاملاً شخصی بود و ارتباطی به هیئت رئیسه ندارد، منظور من این بود که اگر روزی بنا باشد تغییراتی در تیم ملی صورت بگیرد باید سراغ مربی ایرانی برویم.

او همچنین در ادامه گفته: منظور من فرد و شخصی نبود و به صورت کلی این موضوع را اعلام کردم، چون تفسیرهای مختلفی صورت گرفت تصمیم گرفتم توئیت را حذف کنم، چرا که منظور من فرد و زمان خاصی نبود.

به این ترتیب باید احتمال حضور دایی روی نیمک تیم ملی را منتفی و آن توییت را نظر شخصی براتی دانست. حال باید منتظر واکنش رسمی فدراسیون فوتبال و اعلام حمایت یا عدم حمایت از اسکوچیچ باشیم.

انتهای پیام