شهر خبر

به همت رادیو قرآن صورت می گیرد؛

مرور فعالیت‌های چهره مطرح قرآنی آذربایجان شرقی در بوستان قرآن

مرور فعالیت‌های چهره مطرح قرآنی آذربایجان شرقی در بوستان قرآن

بوستان قرآنی ویژه برنامه نوروزی این شبکه رادیویی است که در ایام نوروز حوالی ساعت ۱۱ در قالب مسابقه تقدیم مخاطبان این شبکه رادیویی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو قرآن، بوستان قرآنی ویژه برنامه نوروزی این شبکه رادیویی است که در ایام نوروز حوالی ساعت ۱۱ در قالب مسابقه تقدیم مخاطبان شبکه رادیویی قرآن می‌شود و هر روز با شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور همراه است.

در هر مسابقه ۶ شرکت کننده حضور دارند که از میان آنها دو نفر که بتوانند به ۵ سوال دو گزینه‌ای در خصوص واژگان، مفاهیم و دانستنی‌های قرآنی در عرض ۱۲۰ ثانیه پاسخ صحیح بدهند، برگزیده خواهند شد. مسابقه قرآنی، آشنایی با قاریان پیشکسوت و جوان ایرانی، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان‌های مختلف ایران، نوروز و سبک زندگی از جمله بخش‌های این برنامه است.

بخش گزارشی بوستان قرآن در برنامه روز سه شنبه دوم فروردین ماه در قالب ارتباط تلفنی میزبان استاد مجید باوردی از اساتید پیشکسوت قرآنی استان آذربایجان شرقی بود و ایشان ضمن تبریک سال نو به تشریح فعالیت‌های قرآنی خود پرداخت و گفت: بنده فعالیت قرآنی خود را از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز نمودم و از محضر اساتید زیادی در تبریز بهره بردم. خوشبختانه این فعالیت‌ها تاکنون ادامه یافته و توفیق خدمت گزاری به ساحت مقدس قرآن کریم را تا بدین سن داشتم.

گفتگو با سینا طباخی چهره جوان قرآنی استان آذربایجان شرقی و قاری ممتاز و بین‌المللی کشورمان از دیگر بخش‌های این برنامه بود که به تشریح فعالیت‌ها و موفقیت‌های قرآنی خود پرداخت. معرفی جاذبه‌های گردشگری استان آذربایجان شرقی از دیگر بخش‌های این برنامه بود. علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۰ در ارتباط باشند.