شهر خبر

یک تیم خبرنگاری، هنگام ضبط خبری در مورد یک خیابان خطرناک، یک نمونه عینی را شکار کردند

یکی از خبرنگاران رسانه KTLA و اپراتور دوربین در حین گرفتن گزارشی در مورد یک تصادف مرگبار، یک حادثه دیگر را شکار کردند. البته در این تصادف دوم، آسیب جدی وارد نشد، اما راننده خاطی متواری شد.

نکته جالب این است که خبرنگار در مورد خطرناک بودن این خیابان و تصادف های مهلک آن گزارش می دهد که صدای بوق ممتدی می آید و ناگهان شاهدی از غیب که یک خودروی سدان سیاه رنگ است از سمت چپ قاب وارد شده و به خودرویی که در حال عبور از تقاطع است، برخورد می کند. سپس ضارب بلافاصله از پیاده رو عبور می کند و از صحنه دور می شود، در حالی که هنگام فرار سپر جلوی خود را نیز از دست می دهد.

در ادامه ویدیوی این اتفاق را مشاهده می کنید:

 

از آنجایی که در ایالت کالیفرنیا، بر خلاف بعضی از ایالت های دیگر آمریکا، پلاک جلوی خودرو اجباری است، و خودروی عامل تصادف سپر خود را از دست داد، پلیس توانست پلاک آن را پیدا کند. پلیس به تیم خبری گفته که راننده احتمالا به دلیل داشتن جرم قبلی متواری شده است.

طبق گزارشی که آقای کانگ در حال ضبط آن بود، این منطقه یعنی تقاطع خیابان هوور و خیابان 84 از زمان شروع همه گیری شاهد دو برابر شدن تصادفات بوده است. در واقع این تیم خبری در آنجا حاضر بودند تا در مورد یک تصادف که در 26 فوریه رخ داده بود گزارشی تهیه کنند. در این تصاف پس از آنکه یک پلیس راهنمایی در همین تقاطع به خانواده ای که قصد رفتن به کلیسا را داشتند دستور عبور می دهد، یک ماشین از راه می رسد و با پدر خانواده، که همسر و پسر دو ساله‌اش را از وسط راه به کنار هل می دهد، برخورد می کند. این مرد متاسفانه بعداً در بیمارستان جان باخت.

برای شناسایی راننده خاطی در این تصادف مرگبار اکنون 50,000 دلار جایزه تعیین شده است.

به عنوان یک مثال عینی دیگر از اینکه چقدر این منطقه تصادف خیز است، در حالی که کانگ در حال تهیه گزارش است، پلیس نیز در گوشه تصویر حضور دارد و در حال بررسی یک تصادف دیگر بین دو وسیله نقلیه است که البته به نظر نمی رسد در آن آسیب جدی به خودروها و یا افراد حاضر وارد شده باشد.