شهر خبر

بازی برابر کره جنوبی محکی جدی بود/ اسکوچیچ به انتقادها گوش کند

بازی برابر کره جنوبی محکی جدی بود/ اسکوچیچ به انتقادها گوش کند

بازیکن سابق فوتبال گفت: تیم ملی در بازی مقابل کره جنوبی محکی جدی خورد.

هادی اصغری، بازیکن سابق فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی بازیکنان مقابل کره جنوبی اظهار داشت: متاسفانه کره‌ای‌ها مسلط بودند و روان بازی کردند. با این شرایط در جام جهانی احتمال دارد با مشکل روبرو شویم. باید بارها با کره،‌ ژاپن و دیگر تیم‌های قوی بازی کنیم تا در شرایط خوب قرار بگیریم و تدابیر ویژه ای اندیشید.

وی در ادامه با انتقاد نسبت به شرایط تیم ملی گفت:‌ اعتراف می‌کنم کره‌ای‌ها بهتر بودند و تکرار می‌کنم که در چنین دیدارهایی عیار مشخص می‌شود. تنها سردار را نوک پیکان خط حمله قرار دادیم و امید داشتیم به نحوی توپ به او برسد. نه تنها توپ نرسید که اگر می‌رسید هم تنها بود و کاری از پیش نمی‌بردیم. امیدوارم مسئولین به فکر باشند و کاری کنند امیدهای ما بابت تیم فوق‌العاده خوب ناامید نشود. در فکرمان این بود که از گروه صعود کنیم اما برابر کره جنوبی محک خوردیم و فاصله را متوجه شدیم. با این دیداری که دیدم باید بگویم نمی‌توانیم در جام جهانی سرمان را بالا بگیریم.

مهاجم اسبق فوتبال درباره انتخاب‌های اسکوچیچ در ترکیب تیم گفت: هر کسی در مورد ترکیب تیم ملی نظری دارد. من هم انتقادها را می‌شنوم اما حس می‌کنم اسکوچیچ ترکیبش را نشناخته است. با تعداد بازی‌های بیشتر می‌شود ترکیب بهتری ساخت و در جام جهانی حضور بهتری داشت. شجاع جای محرمی در سمت راست خط دفاعی حضور داشت اما او اصلا رونده نیست. بهتر بود به اسماعیلی‌فر و رضاییان هم اعتماد کرد که اینگونه نشد.

اصغری در ادامه تصریح کرد: به نظرم اسکوچیچ ترس تغییر دارد. به این فکر کنید که در بازی بعدی هم شکست بخوریم و مربی عوض شود. خودم البته اعتقاد دارم برای این مسئله دیر شده. مربی آوردن ریسک است. حتی ویلموتس هم که نسبتا نام شناخته شده‌ای بود هم نتوانست در شرایط موجود موفق شود. اگر قرار است مربی بیاید باید یک مربی نامی و اسمی باشد که بازیکنان از او حساب ببرند. کی‌روش یک بازه زمانی طولانی را در ایران سپری کرد و فرصت داشت اما در حال حاضر حتی مربی بزرگی هم در دسترس نیست که او را استخدام کنیم. بازیکنان آن قدر بزرگ هستند که بدانند باید چه کاری انجام دهند و همه باهوش هستند و به همین دلیل مربی آن چنان هم نیاز به تغییر ساختار ندارد.

وی گفت: موافق این مسئله هستم که اسکوچیچ به انتقادات گوش کند و با آماده‌سازی خوب روانه جام جهانی شویم اما اگر خودم را جای بازیکنان بگذارم پیش خودم فکر می‌کنم که مربی آنچنان بزرگی نداریم. اسکوچیچ انصافا بد نتیجه نگرفته اما تیم ملی طوری بازی کرد که شک و تردید ایجاد شود.

انتهای پیام