شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید

هازارد بازهم جراحی می‌شود

هازارد بازهم جراحی می‌شود

ادن هازارد، ستاره باتجربه رئال مادرید باز هم تحت عمل جراحی خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصدومیت جدید ادن هازارد، ستاره بلژیکی و تکنیکی رئال مادرید فصل دشوار و تلخ این بازیکن را تکمیل خواهد کرد. باشگاه رئال مادرید امشب اعلام کرد ادن هازارد به زودی زانوی خود را به تیغ جراحی خواهد سپرد و بدین ترتیب این بازیکن باتجربه چند هفته آینده از میادین دور خواهد بود. ادن هازارد که تا سال ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارد، بیش از ۶۰ بازی را در سال های اخیر به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داده است. 

در بیانیه کوتاه و رسمی این باشگاه آمده است: "ادن هازارد، بازیکن رئال مادرید در روزهای آینده زانوی خود را جراحی خواهد کرد."

به نظر می رسد نام ادن هازارد در برنامه های کارلو آنچلوتی برای فصل بعد جایی ندارد و مدیران رئال مادرید به دنبال راه حلی برای فروش این بازیکن ۳۱ ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده هستند. ادن هازارد تمرین رئال مادرید امروز را تنها بعد از ۲۰ دقیقه ترک کرده و به نظر می رسد کادر پزشکی باشگاه چاره ای جز جراحی را برای بهبود کامبل این بازیکن پیدا نکرده است. ادن هازارد هفته قبل ال کلاسیکو و شکست سنگین رئال مادرید مقابل بارسلونا را از روی نیمکت تماشا کرده و باید دید آیا امکان بازگشت او به میادین تا پایان فصل وجود دارد یا خیر. البته رادیو مارکا مدت زمان دوری ادن هازارد بعد از جراحی را حدود یک ماه دور پیش بینی کرده است. بدین ترتیب هازارد دو دیدار رفت و برگشت مقابل چلسی در لیگ قهرمانان را قطعا از دست خواهد داد.

۲۵۳۲۵۱