شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ناجا#فرمانده#اسبق#تهران:#سربازی#برای#زنان#واجب#است

فرمانده اسبق ناجا تهران: سربازی برای زنان هم واجب است

از نگاه من این امر برای بانوان هم لازم و واجب است تا در موقع لزوم بنا به شرایطی که دارند از کشور خود دفاع کنند.

اعتمادآنلاین|

سردار طلایی گفت: از نگاه من امر سربازی برای بانوان هم لازم و واجب است تا در موقع لزوم بنا به شرایطی که دارند از کشور خود دفاع کنند.

به گزارش گسترش‌نیوز او گفت: ما می‌توانیم نیاز‌های یگان‌های مختلفمان را در شاخه‌های گوناگون مشخص کنیم و رشته‌های مختلف را که در این بخش‌ها موضوعیت دارند با سربازگیری از دانشگاه‌ها وارد یگان‌ها کنیم مگر بخش خودرویی ما نیاز به تامین و بازسازی ندارد؟!

متخصصین مکانیک را می‌توان سرباز گرفت و تسهیلاتی به آنها داد. مگر یگان‌های ما کار‌های مختلف عمرانی ندارند؟! یکی از موضوعیت‌های سربازی این است که فرد با دوره‌ای آموزشی خود را آماده دفاع از کیان کشور کند.

این بر همه لازم و واجب است و از نگاه من این امر برای بانوان هم لازم و واجب است تا در موقع لزوم بنا به شرایطی که دارند از کشور خود دفاع کنند.

بر هر شهروندی واجب است که از وطن خود دفاع کند ضمن اینکه در دوره‌ای نیز باید برای پیشرفت کشورش کار کند. می‌توان این دو را در کنار هم داشت و هم به جهت آموزشی و هم به جهت نظامی طوری برنامه‌ریزی کرد که یک سرباز با ورود به سربازی و اتمام آن به شکل یک متخصص زبده و کار آزموده و آماده کار از این دوره بیرون ببرد.