شهر خبر

توجه به حضور دائمی در محضر الهی هویت انسان را تغییر دهد

توجه به حضور دائمی در محضر الهی هویت انسان را تغییر دهد

خطیب نماز جمعه تهران گفت: این باور که بدانیم خداوند ما را می‌بیند، میتواند هویت انسان را تغییر دهد و در عرصه‌های مختلف تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در اولین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران در سال جدید که در مصلای امام خمینی برگزار شد طی سخنانی ماه شعبان را ماه دعا برشمرد و با اشاره به استقبال از ماه مبارک رمضان اظهار داشت: معرفت به خداوند در سازندگی انسان بسیار اثرگذار است و یکی از زمینه‌های آن توجه به علم گسترده و نامتناهی ذات اقدس ربوبی است. 

آیت الله خاتمی با اشاره به پیام حضرت امام مبنی بر اینکه عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید ادامه داد: این باور که بدانیم خداوند ما را می‌بیند، می‌تواند هویت انسان را تغییر دهد و در عرصه‌های مختلف تأثیرگذار باشد.

امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو شمسی تصریح کرد: انشالله خداوند دعای اول سال را در حق همه مردم مستجاب کند و بهترین‌ها در همه عرصه‌های کشور رقم بخورد. 

وی با اشاره به رحلت آیت‌الله ری‌شهری، آیت‌الله علوی گرگانی مرجع انقلابی که در قضایای گوناگون وفادار به نظام و انقلاب بوده، مرحوم آیت الله سید مجتبی رودباری، آیت‌الله سید فقیه نی‌ریزی و مرحوم شفیعی از خوزستان گفت:  آیت‌الله ری‌شهری فرد بزرگی بود که در کنار مردم در نمازجمعه می‌نشست و مقام معظم رهبری ایشان را به هفت صفت از جمله عالم، صالح و انقلابی ستودند و آن مرحوم همانگونه که حضرت امام را قبول داشت مقام معظم رهبری را هم قبول داشتند و از این رو مرد کارهای بزرگ در عرصه علمی و سیاسی بود.

این خبر در حال تکمیل است...