شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نوروز ۱۴۰۱

عصمت اسماعیلی

بازار ماهی فروشان گناوه در نوروز ۱۴۰۱

بندر گناوه این روزها میزبان خیل عظیم گردشگران از نقاط مختلف است که این حضور پرتعداد مسافران نوروزی باعث رونق بیشتر بازار ماهی‌فروشان این بندر شده است.

بندر گناوه در استان بوشهر یکی از مهمترین بنادر گردشگری است که هر سال میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر از سراسر کشور است که برای گذران اوقات فراقت، تعطیلی و خرید به این استان سفر می‌کنند.

دریا نقش مهمی در زندگی و معیشت و فرهنگ مردم دریادل و مرزنشینان این دیار دارد و زندگی آنها با دریا و دریانوردی گره خورده است در عین حال یکی از مهمترین جاذبه‌ها در این بندر همین دریا، تنوع آبزیان و سواحل زیبا است.

بازار ماهی فروشان بندر گناوه، تنوع ماهی و بهره‌مندی از غذای دریایی نیز با توجه به موقعیت این بندر تجاری و گردشگری یکی از مهمترین جاذبه‌های آن است که همیشه با استقبال بسیار گسترده روبرو است.

افراد مختلف بومی و مسافران از مشتریان پر و پا قرص بازار ماهی فروشان بندر گناوه هستند.

بازار ماهی فروشان بندر گناوه با توجه به کیفیت و تازه بودن انواع ماهی و میگوی دریایی همیشه خیل عظیمی از مسافران را به سمت خود می‌کشاند.

همچنین عملیات صید ماهی و میگو با گرگور قفس سیمی ویژه صید ماهی، قلاب و تور و سفر دریایی با قایق و لنج‌های صیادی نیز برای گردشگران جذاب و مفرح است.

این روزها که که پس از دو سال شاهد حضور گسترده مسافران در این بندر هستیم بازار ماهی فروشان نیز بسیار پررونق و شلوغ است.