شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قائم
معرفی محصولات دفاعی|

بمب قائم ایرانی بر بال مهاجر۶

بمب‌های نسل «قائم»، مجهز به انواع سیکر‌های مرئی، حرارتی و سیلندری با ویژگی نقطه‌‏زنی، قابلیت نصب بر روی انواع پهپاد‌ها از جمله شاهد ۱۲۹، حماسه و مهاجر ۶، بالگرد و جنگنده‌ها را دارد.
خبرگزاری میزان - ، یک سپر مستحکم بازدارنده برای کشور در برابر تهدیدات احتمالی است، امروز قدرت ایران، پیام صلح و دوستی برای کشور‌های دوست و همسایه دارد و از طرفی هم اقتدار دفاعی ایران را به رخ دشمنان کشیده است.
 
ساخت انواع بمب با طراحی و ساخت کاملاً بومی به‌دست متخصصان جوان صنعت دفاعی کشور، گامی مهم در جهت خنثی‌سازی تحریم‌ها بوده است.
 
بمب قائم ایرانی بر بال مهاجر۶ / «یاسین ایرانی» با قابلیت نصب بروی پهپاد
 
بمب بالابان، با بال‌های تاشو جهت افزایش برد و همچنین سیستم هدایت مبتنی بر INS&GPS جهت افزایش دقت، بمب بالابان مجهر به مکانیزم بال‌های تاشونده جهت نصب در زیر هواپیمای حامل کرار است.
 
بمب قائم ایرانی بر بال مهاجر۶ / «یاسین ایرانی» با قابلیت نصب بروی پهپاد
 
، ازجمله بمب‌های هدایت‌شونده برد بلند کاملاً بومی با ساختاری هوشمند، قابلیت انهدام اهداف را از فاصله بیش از ۵۰ کیلومتری دارد، نصب روی هواپیما‌های سرنشین دار و بدون سرنشین، افزایش امنیت و ایمنی سامانه و قابلیت انجام عملیات دربرد کوتاه و بلند از دیگر ویژگی‌های این بمب ایرانی است.
 
بمب قائم ایرانی بر بال مهاجر۶ / «یاسین ایرانی» با قابلیت نصب بروی پهپاد
 
بمب‌های پیشرفته نسل مجهز به انواع سیکر‌های مرئی، حرارتی و سیلندری با ویژگی نقطه‌زنی، قابلیت نصب بر روی انواع پهپاد‌ها ازجمله شاهد ۱۲۹، حماسه و مهاجر ۶، بالگرد و جنگنده‌ها را به‌منظور تخریب استحکامات، انهدام تجمع و انهدام اهداف متحرک دشمن را دارد.
 
محدوده عملکرد وسیع از ارتفاع چهار هزار تا ۱۰ هزارپا و قابلیت نصب سر جنگی مختلف نفوذی و ترکشی از دیگر ویژگی‌های بمب قائم است.
 
 
انتهای پیام/