شهر خبر

نماینده مجلس: تلاش کردیم تا جایی‌ که ممکن است موانع را برطرف کنیم/ پشتیبانی از تولید را در دستور کار داریم

نماینده مجلس: تلاش کردیم تا جایی‌ که ممکن است موانع را برطرف کنیم/ پشتیبانی از تولید را در دستور کار داریم

رحیم زارع گفت: در سال ۱۴۰۰ دو دولت را تجربه کردیم. اما تلاش ما بر این بود تا جایی‌ که ممکن است موانع را برطرف کنیم و پشتیبانی از تولید را در دستور کار داشته‌ باشیم. خوشبختانه هماهنگی‌های خوبی بین مجلس و دولت سیزدهم به‌ ویژه در بحث بودجه برقرار بوده‌ است. امیدوارم تمام این‌ها به نفع مردم عزیز باشد.

«رحیم زارع»، نماینده مردم آباده در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با میزان تحقق شعار سال ۱۴۰۰ گفت: در موضوع پشتیبانی قانون جهش مسکن و طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار را به صحن علنی آوردیم، خوشبختانه رأی آورد. در بحث تولید دولت در تبصره ۱۸ هم و غم خود را نشان داد و با توجه به روابط روبه‌رشد با همسایگان این تولید قطعا بیشتر خواهد شد. البته در سال ۱۴۰۰ دو دولت را تجربه کردیم. اما تلاش ما بر این بود تا جایی‌ که ممکن است موانع را برطرف کنیم و پشتیبانی از تولید را در دستور کار داشته‌ باشیم. خوشبختانه هماهنگی‌های خوبی بین مجلس و دولت سیزدهم به‌ ویژه در بحث بودجه برقرار بوده‌ است. امیدوارم تمام این‌ها به نفع مردم عزیز باشد.

زارع در مورد تحویل هر سال ۱ میلیون مسکن توسط دولت تصریح کرد: این‌ موضوع اصلاح‌ شده است. جایابی و مسائل اولیه زمان‌بر است. اما به‌ طور کل موضوع به این شکل است که به‌ اندازه هر سال ۱ میلیون مسکن تحویل خواهد شد. نه الزاما سالی ۱ میلیون مسکن که به اشتباه جا افتاده است.

وی افزود: برای مردم ایران در سال جدید از خداوند تقاضای صحت سلامت و تندرستی دارم و ان‌شاءالله مشکل معیشت و جوانان در کشور ما حل خواهد شد.

انتهای پیام