شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر اطلاعات#وزارتخانه

تقدیر وزیر اطلاعات از خدمات مرحوم ری شهری ، پایه‌گذار وزارتخانه

تقدیر وزیر اطلاعات از خدمات مرحوم ری شهری ،  پایه‌گذار وزارتخانه

ایسنا نوشت:وزیر اطلاعات در پیامی باتسلیت درگذشت مرحوم ری شهری از آن مرحوم به عنوان اسوه مخلصی یاد کرد که در تحکیم بنیان‌های تمدن نوین اسلامی نقش فعالی ایفا کرد و در پرورش مدیران و تلاش‌گران تحقق آن، سعی وافی و ماندگاری داشت.

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام خطیب آمده است: ارتحال فقید سعید حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد محمدی ری‌شهری، پایه‌گذار وزارت اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران موجب تأسف و تأثر گردید.
آن فقید مجاهد، محدث ربانی و عالم انقلابی با مجاهدت‌های‌ مستمر، در سنگرهای متعدد انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، خدمات‌ زرینی دارد که همواره برکات و نعمات آن نصیب جویندگان علم و معرفت و پویندگان راه انقلاب، جهاد و آزادگی خواهد بود. 
اسوه مخلصی که در تحکیم بنیان‌های تمدن نوین اسلامی نقش فعالی ایفا کرد و در پرورش مدیران و تلاش‌گران تحقق آن، سعی وافی و ماندگاری نمود.

تقدیر وزیر اطلاعات از خدمات مرحوم ری شهری به عنوان  پایه‌گذار وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی


به‌عنوان احیاگر و مروج قرآن حکیم، سنن پیامبر اعظم (ص) و روایات اهل‌بیت عصمت (ع) در تربیت اساتید، پژوهشگران، طلاب و دانشجویان نقش مؤثر و کم‌نظیری داشت.
بازنشستگان، کارکنان، مدیران وزارت اطلاعات و اینجانب مصیبت فقدان آن رحیل الی‌الله را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری‌ حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (ادام‌الله ظله الوارف)، مراجع عالیقدر (حفظهم‌الله)، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه، مسئولین و خدام و کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، جامعه‌ی دانشگاهی و پژوهشی، ملّت شریف و قدرشناس، فرزندان‌ و بازماندگان داغدیده‌ی بیت شریف معزا، شاگردان و دوستداران آن مرحوم تسلیت می‌گوییم و از درگاه خالق رحمان و رحیم برای آن مسافر دیار باقی، علو درجات همراه همنشینی با اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و برای کلیه بازماندگان و ارادتمندان، شکیبایی و سلامتی مسئلت می‌نماییم.

۲۱۲۱۷